Miori Skrevet 13. juli 2005 #641 Del Skrevet 13. juli 2005 Ååååå.... Den menyen hørtes knall ut!!! Håper du ikke koker helt bort i sommervarmen!!!!! Østfold er varmt!! B) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. juli 2005 #642 Del Skrevet 13. juli 2005 Wow - litt av en meny! Men gifter man seg med en kokk... Uansett, det høres jammen meg spennende ut, blir sikkert ekstravagant!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. juli 2005 #643 Del Skrevet 13. juli 2005 oj, for en meny!!! NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. juli 2005 #644 Del Skrevet 14. juli 2005 namnamnamnamnam heldig du er som har kokkemann til samboer/snart ektemann :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #645 Del Skrevet 14. juli 2005 Takk for besøk dere! Det blir nok 7 retter gett...Syns litt syns på servitørene men... Og du idahe, ja det er kjekt å være sammen med en kokk når det er snakk om bryllup og andre festligheter...men tror du han lager mat hjemme til daglig?? nei gett.... skomakerens barn har dårlige sko eller noe i den duren..... Nå skal jeg straks til Sverige for å handle inn diverse drikke til jobbfesten i morgen.. Gleder meg... Men må prøve å ikke bli alt for sen i seng i morgen da..tilfelle u.lag på lørdag... :-D Ha en fin dag dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 14. juli 2005 #646 Del Skrevet 14. juli 2005 Spennende med kanskje u-lag på lørdag da..!! Har helt glemt å tenke på mitt eget..men er ganske sikker på at det ikke blir denne helgen...skal til arendal med familien, mamma har bursdag på lørdag..men kanskje helgen etter?..nei, tror faktisk det blir i august jeg... Ha en fin sverigetur og kos deg på jobbfest! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #647 Del Skrevet 14. juli 2005 til deg også Izaria-vennen.... Nå er det meste klart til festen i morgen...Skal bare lage potetsalat, salat og tzatziki + rydde inne og pynte i hagen... Vi starter festen med "natursti" i skogen bak her.. Skal ha forskjellige poster, og man skal ikke se bort i fra at det er alkohol involvert... Så blir det grilling og senere hagespill..som Kubb osv.. Lasse blir med senere på kvelden, så da håper jeg han drar frem gitaren og får i gang folk... Mistanken om u.lag på lørdag blir bare sterkere og sterkere... både mamma og svigermor har sagt til meg at jeg ikke må drikke for mye i morgen.."så ikke du blir dårlig resten av frihelgen din"...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. juli 2005 #648 Del Skrevet 14. juli 2005 blir spennede å se nå,, om det blir uttrykkningslag på deg til helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juli 2005 #649 Del Skrevet 14. juli 2005 Spennende dager du har foran deg nå, Cons! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #650 Del Skrevet 15. juli 2005 ja, er ganske spent på morgendagen.. merker det kribler i magen... Men først er det jobbfesten... fikk panikk da jeg våknet i dag..visste jo det var meldt dårlig vær, men hadde valgt å ikke tro på det.. Sendte mld til min kjære hjelper i "festkomiteen".. drittvær, hva gjør vi?? Snill hjelperen min visste råd, og nå har han dratt for å kjøpe presenning som vi kan spenne opp i hagen.. Håper likevel det klarner opp litt da.. Ellers har jeg glemt å fortelle at en god kamerat av Lasse har fridd til jenta si.. Han hadde bestilt ring og greier, men klarte ikke vente med å fri.. så mandag kveld kom han opp til oss og lurte på om jeg hadde en ring å låne bort.. Han fikk låne en diamantring som jeg har fått av lasse, og så dro han for å fri! Hun sa ja, og bryllupet blir i juni 2006.. Har selvfølgelig tipset henne om KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. juli 2005 #651 Del Skrevet 15. juli 2005 Så gøy med frieri da! Kom bare innom for å ønske deg god helg og lykke til med fest i kveld (og eventuelt utdrikningslag i morgen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 15. juli 2005 #652 Del Skrevet 15. juli 2005 Ha en riktig god helg! Spennende med i morgen,da!!!! Kos deg på festen i kveld (og evt.u.lag i morgen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #653 Del Skrevet 15. juli 2005 Tihi..jeg har fått vite når Lasse skal ha u.lag... Om to uker skjer det! Var redd det ikke skulle bli noe av siden forloveren til Lasse er verdens mest travle gutt... men stebroren til Lasse har tatt kontroll, så nå skjer det ihvertfall noe! Han ringte meg for å sjekke om L har fri den 30.juli... og det har han! Håper bare det er en del av vennene som kommer...De er liksom ikke så flinke til å planlegge og organisere.. men jeg hjelper til hvis det trengs. Bare gutten min får det gøy! Nå skal jeg lage salat og henge opp lykter i hagen..så er det bare å vente på folket.. Ha en fin kveld dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. juli 2005 #654 Del Skrevet 15. juli 2005 Han hadde bestilt ring og greier, men klarte ikke vente med å fri.. så mandag kveld kom han opp til oss og lurte på om jeg hadde en ring å låne bort.. ← :grine2: så søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. juli 2005 #655 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei, så morsomt at han ikke klarte å vente med å fri, og at han lånte en av deg..hihi Kos deg på fest nå da..i regnværet. Og selvfølgelig også imorgen...u-lag eller ikke! STOR klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #656 Del Skrevet 16. juli 2005 Sitter her jeg... og lurer på om jeg kanskje kan legge meg igjen..kanskje det ikke blir u.lag idag likevel?.. Festen i går gikk strålende. Alle ble i bra form (og han som skulle jobbe nattevakt senere på kvelden ble selvfølgelig fullest... ) Fikk skryt av maten, og været holdt seg ganske greit. Og så har vi fått vår første bryllupsgave!! Alle på jobben hadde vært med å spleise! De hadde funnet ut at jeg hadde liste på Galtung Interiør og kjøpt gave der. En flott lysekrone som ikke er lik andre lysekroner, vanskelig å forklare nå på morgenkvisten, men veldig flott. I tillegg fikk vi to veldig stilige kaffekrus som jeg har ønsket meg. Ble skikkelig rørt, hadde ikke regna med gave fra jobben i det hele tatt jeg... er jo bare deltid... Litt hodepine nå må jeg innrømme.. mamma hadde kjøpt forskjellige musserende viner til meg som jeg skulle prøvesmake...men det var sikkert ikke meningen at jeg skulle smake alle på en kveld....? Jaja, jeg får vente litt å se..kanskje kan jeg legge meg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #657 Del Skrevet 16. juli 2005 Tror kanskje jeg går å legger meg igjen jeg... Det ser jo litt mørkt ut ang u.lag.. hvis de hadde tenkt til å komme å vekke meg så må de jo ha planlagt å komme før 9 ihvertfall... jaja.. Kanskje de har ordnet så jeg får fri fra jobben en annen helg..men det betyr jo at jeg mister et par tusen av lønninga mi... Forvirra nå Cons..liker å ha litt kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juli 2005 #658 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Det BLE u-lag i dag... ...SMS mottatt fra Cons kl. 10:44: Juuhuu! Det ble utdrikningslag i dag! Har akkurat hatt tre kvarter med massasje, og nå går jeg mot et eller annet møtested! Skal bli spennende å høre fortsettelsen! Endret 16. juli 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. juli 2005 #659 Del Skrevet 16. juli 2005 Så gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. juli 2005 #660 Del Skrevet 16. juli 2005 moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå