TeddyToria Skrevet 1. juli 2005 #601 Del Skrevet 1. juli 2005 Tenkte jeg og Lasse kunne prøvesmake litt ikveld og se om vinen passer til velkomstdrink!! Høres ut som en bra plan for fredagskvelden! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. juli 2005 #602 Del Skrevet 1. juli 2005 Tuuusen takk for koselig hilsen i dagboken min! Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #603 Del Skrevet 2. juli 2005 Tenkte jeg skulle lage en liste over små innkjøp til bryllupet...glemmer jo så alt for lett... *jordbær til velkomsten *frukt til fruktfat *kaffe *tannpirkere *isbitbøtte til baren (hvis jeg finner en billig) *askebeger til uteplass *gavekort til servitører *ny god vannfast maskara *penner til gjesteboken *basarhefte (takk toria og sms!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. juli 2005 #604 Del Skrevet 3. juli 2005 Tenkte jeg skulle lage en liste over små innkjøp til bryllupet...glemmer jo så alt for lett... *jordbær til velkomsten *frukt til fruktfat *kaffe *tannpirkere *isbitbøtte til baren (hvis jeg finner en billig) *askebeger til uteplass *gavekort til servitører *ny god vannfast maskara *penner til gjesteboken *basarhefte (takk toria og sms!) Hva er basarheftet til? har det noe med gavemerkingen å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #605 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva er basarheftet til? har det noe med gavemerkingen å gjøre? Akkurat det spørsmålet stilte jeg Toria også... Men, ja det skal brukes til gavemerking.. Men vet ikke om vi skal ha en lapp på gaven og en i en bok, eller om vi skal feste en på gaven og en på kortet?? Vi prøvdesmakte vinen i helgen. Den var god, men kunne godt vært litt søtere i min smak... Men det er jo ikke sikkert alle liker den så søt.. hva syns dere? Tenkte kanskje vi kunne gni lime langs kanten av glasset, og så strø på sukker..lurer på om det kan bli fint...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. juli 2005 #606 Del Skrevet 4. juli 2005 Akkurat det spørsmålet stilte jeg Toria også... Men, ja det skal brukes til gavemerking.. Men vet ikke om vi skal ha en lapp på gaven og en i en bok, eller om vi skal feste en på gaven og en på kortet?? Vi prøvdesmakte vinen i helgen. Den var god, men kunne godt vært litt søtere i min smak... Men det er jo ikke sikkert alle liker den så søt.. hva syns dere? Tenkte kanskje vi kunne gni lime langs kanten av glasset, og så strø på sukker..lurer på om det kan bli fint...? Hei! Jeg hadde ansvaret for gavebordet i min svigerinnes bryllup, og jeg satte en lapp på gaven og en i boken og førte opp hvem det var fra. For det var nemlig ikke alle som hadde kort med til gaven, og jeg måtte spørre hva de het.. Når det gjelder lime og sukker på vinglass, så synes ikke jeg det passer til vin. Vinens smak og sødme må komme rent frem etter min mening. Til drinker derimot, da er det bare topp med slike triks. Men dette er nå hva jeg mener da Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #607 Del Skrevet 4. juli 2005 Takk for hilsen BB! Er enig i at det ikke passer med lime og sukker til vin, tenkte bare siden det er snakk om musserende vin... så kunne jeg i tilegg puttet jordbær eller noe annen god frukt i glassene. Jeg kan jo også mikse sammen en bolle med en slags drink også...gammel bartender som jeg er... Er litt usikker enda... Nå har jeg sittet en stund i sola...prøver hardt å bli brun, men det er ikke så lett når det beste være kommer de dagene som jeg jobber... :-x Ha en fin dag dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 4. juli 2005 #608 Del Skrevet 4. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. juli 2005 #609 Del Skrevet 4. juli 2005 Takk for hilsen BB! Er enig i at det ikke passer med lime og sukker til vin, tenkte bare siden det er snakk om musserende vin... så kunne jeg i tilegg puttet jordbær eller noe annen god frukt i glassene. Jeg kan jo også mikse sammen en bolle med en slags drink også...gammel bartender som jeg er... Er litt usikker enda... Nå har jeg sittet en stund i sola...prøver hardt å bli brun, men det er ikke så lett når det beste være kommer de dagene som jeg jobber... :-x Ha en fin dag dere! Jammen, er du bartender så er det jo ingen fare! Da vet du jo hva som passer og ikke ..Og jeg trodde kanskje det var snakk om vanlig rød- eller hvitvin :oops: Musserende blir jo noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #610 Del Skrevet 4. juli 2005 Bartender og bartender...holdt ut i to år ihvertfall.. Men vet ikke helt om jeg skal lage punsjbolle enda..syns ofte det blir en del klin og at det etter en stund rett og slett ser lite fristende ut.. men det er kanskje bare meg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. juli 2005 #611 Del Skrevet 4. juli 2005 Masse erfaring du da jo! Jeg har ingen erfaring med fruktbowl-greier siden jeg var veldig ung og laget alkoholfrie greier. Morro var det i alle fall Jeg er sikker på at du treffer det riktige valget for dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #612 Del Skrevet 4. juli 2005 Ja det ordner seg nok..... I dag skal jeg til mamma å prøve kjolen med sko og smykke til.... Håper det passer fint sammen! Får vel kanskje ordne håret mitt litt også da, så blir det nesten som sluttresultatet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #613 Del Skrevet 4. juli 2005 Nå har jeg prøvd kjolen med sko og smykke til!! Alt passet perfekt! Skoene var i passe høyde, så nå må jeg bare venne meg til å gå med de.. Smykket var også nydelig til kjolen.... :-D Merket også at jeg har gått ned noen få kilo..glidelåsen gikk mye lettere opp nå enn forige gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. juli 2005 #614 Del Skrevet 4. juli 2005 Så herlig med kjolen, skoene og smykkene passet sammen og alt satt som de skulle.. (både i høyde og bredde).. det er så bra når brikkene faller på plass.. og tenk om 1 mnd og 15 dager er du en gift kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #615 Del Skrevet 4. juli 2005 Så herlig med kjolen, skoene og smykkene passet sammen og alt satt som de skulle.. (både i høyde og bredde).. det er så bra når brikkene faller på plass.. og tenk om 1 mnd og 15 dager er du en gift kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. juli 2005 #616 Del Skrevet 5. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 5. juli 2005 #617 Del Skrevet 5. juli 2005 Så gøy at alt å passet perfekt sammen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 6. juli 2005 #618 Del Skrevet 6. juli 2005 Hei vennen Håper du har det bra.. Ville bare gi deg en før jeg finner sengen Skal følge mer med etter det nye forumet er i orden.. Kos deg masse med KG frie dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 7. juli 2005 #619 Del Skrevet 7. juli 2005 Conser'n - kor e du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #620 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei alle sammen! Takk for hilsener! Har vært på farten i hele dag.... Først trenet jeg... så plukket vi jordbær til bryllupet..17kilo fikk vi med oss...søte gode jordbær.. Så dro vi på båttur med tanten til Lasse..koset oss og badet sent på kveld... Så nå kommer jeg til å sove godt! Ha en god natt alle sammen! Cons er trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå