Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #521 Del Skrevet 16. juni 2005 Eller her , her og her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #522 Del Skrevet 16. juni 2005 Ser dere bildene nå? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ...og SÅ FIN som du er!!! :-) Skikkelig elegant kjole, så enkel og sofistikert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #523 Del Skrevet 16. juni 2005 Tusen takk Toria!! Endelig ble det bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #524 Del Skrevet 16. juni 2005 Å du...ble helt kjempesjalu jeg nå! Du har jo så herlige lokker!!! Jeg OG vil ha sånn hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #525 Del Skrevet 16. juni 2005 Å du...ble helt kjempesjalu jeg nå! Du har jo så herlige lokker!!! Jeg OG vil ha sånn hår! De lokkene er laget med en liten rettetang.... Har egentlig verdens mest slette og strie hår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 16. juni 2005 #526 Del Skrevet 16. juni 2005 Så fin du er!!!!! Nydelig kjole!!!!! Utrolig lekkert med den "kanten" oppe og nede!!!!! Det gjør kjolen så elegant og "ren". Vakker blir du,på bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #527 Del Skrevet 16. juni 2005 De lokkene er laget med en liten rettetang.... Har egentlig verdens mest slette og strie hår!! Åhhh... Jammen, da er vi jo i SAMME båt da jo! Utrolig hva slike tenger kan bidra med! :-) Det er bare det at jeg stort sett har spikerkrøller da, så det er ikke lenge slike "fake-krøller" holder heller! Men på bryllups dagen, joda...da juksar me littegranne! Må forresten bare si meg enig med Jullan her også, den elegante borden oppe og nede på kjolen gjør virkelig prikken over i´en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #528 Del Skrevet 16. juni 2005 Takk for skryt dere!! Det er jo en veldig enkel kjole... men det er jo litt meg det da.. Hvis jeg klarer å holde dietten nå frem mot bryllupet så sitter den nok enda finere..Litt tynnere armer og liv hadde ikke skadet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #529 Del Skrevet 16. juni 2005 Takk for skryt dere!! Det er jo en veldig enkel kjole... men det er jo litt meg det da.. Hvis jeg klarer å holde dietten nå frem mot bryllupet så sitter den nok enda finere..Litt tynnere armer og liv hadde ikke skadet... Synes du er veldig fin som du er jeg...ser i allefall sånn ut! Du har feminine former, akkurat der de skal være! Men de overarmene du, ikke for at jeg synes dine var noe ille...men jeg skjønner deg så godt, for overarmene mine er vel mitt største aber! Minner meg forresten på at jeg må oppdatere i SMB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #530 Del Skrevet 16. juni 2005 Så god du er Toria... Selv om jeg ikke er helt enig med deg.... Feminine former du liksom... Jaja, kjekt hvis det ser sånn ut i kjolen! Forresten, på bildet har jeg ikke bh(oohhlala ).. må kjøpe en fin stroppløs en..da tror jeg den kanten oppe blir finere også..uten bh krøller den seg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. juni 2005 #531 Del Skrevet 16. juni 2005 Utrolig fin kjole!!!!:=) Den satt jo så fint til deg.. og man skulle aldri tro at du har slett hår.. Ser jo ut som det englehåret på bildet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #532 Del Skrevet 16. juni 2005 Utrolig fin kjole!!!!:=) Den satt jo så fint til deg.. og man skulle aldri tro at du har slett hår.. Ser jo ut som det englehåret på bildet!!! Håper du snart får drømmekjolen også, så du kan legge ut bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. juni 2005 #533 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg får bare henge meg på det de andre har skrevet, og si at du var utrolig fin i kjolen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #534 Del Skrevet 16. juni 2005 Fin kjole Cons! men har jo sett den før alle sammen så det så . Du vettu hva? Tror jammen jeg så kjolen din i real life idag da jeg var på tur til fysioen, utstilt i en blomsterforretning... syntes bare jeg kjente igjen detaljene fremme ved kjolen så. Snuppalura... kjempe fin du er og kjolen satt som en skudd på deg og for å ikke nevne håret ditt da... med lokker . Eskimokiss fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 16. juni 2005 #535 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei vennen Innom med en stor og en Håper du har en super torsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #536 Del Skrevet 17. juni 2005 Tusen takk snille dere... til dere! Er bare en liten tur innom før jeg går og legger meg... Har vært på jobb i natt... Ha en fin morgen alle sammen! "natta"klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 17. juni 2005 #537 Del Skrevet 17. juni 2005 Tusen takk snille dere... til dere! Er bare en liten tur innom før jeg går og legger meg... Har vært på jobb i natt... Ha en fin morgen alle sammen! "natta"klem fra meg godt da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. juni 2005 #538 Del Skrevet 17. juni 2005 Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 17. juni 2005 #539 Del Skrevet 17. juni 2005 Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 17. juni 2005 #540 Del Skrevet 17. juni 2005 dæven for ei dama!! ka du ska slanka deg for? du va nydelig i den kjolen!!!! teddy har rett:kvinnelige forma der dei ska ver håpa du har sovet godt og at du får ein goe helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå