Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #501 Del Skrevet 16. juni 2005 bilder bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #502 Del Skrevet 16. juni 2005 hmm..lagret bildene på C-delen av harddisken..men nå er de borte..søkte gjennom hele dataen, men de er ikke der....??? Må scanne de på nytt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #503 Del Skrevet 16. juni 2005 hmm..lagret bildene på C-delen av harddisken..men nå er de borte..søkte gjennom hele dataen' date=' men de er ikke der....??? Må scanne de på nytt..... [/quote'] Hvis du har lagret de på c disken så må jo de være der en plass. Har du kikket i den rette undermappen i C da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #504 Del Skrevet 16. juni 2005 Ja..kikket gjennom alt..i tillegg til at dataen selv søkte gjennom alle mapper...men prøver igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #505 Del Skrevet 16. juni 2005 Men du.... ligger det enda orginalkopi i scannerprogrammet du brukte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #506 Del Skrevet 16. juni 2005 Fant bildene til slutt...( det gikk når jeg søkte på filer og ikke bilder på dataen... ).. Men fikk ikke til å laste de opp.. dataen ventet vel og lenge, men så sto det bare "ingen bilder funnet" eller noe i den duren...Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #507 Del Skrevet 16. juni 2005 Får ikke til jeg... Har prøvd å laste opp tre bilder..på det ene sto det at bildet ikke var akseptabelt..? De to andre vet jeg ikke hvor ble av..men har ingen bilder i albumet ihvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 16. juni 2005 #508 Del Skrevet 16. juni 2005 Koselig å ha deg her igjen NurseBetty! Har ikke så mye planlagt for i dag...bortsett fra å rake i hagen... :-x Skal jobbe nattevakt i natt så jeg må prøve å slappe av litt også...Du da? Okey...nå skal jeg prøve å få lagt ut bilder.... ska på sein vakt i kveld,åsså ska eg pakka litt...eg mannen og jenta mi ska t stavanger på besøk t venninna t dattera mi...koselig kanskje da blir ein tur i kongeparken i helga og... gler meg t bilder!! ha ein fine vakt i natt då,lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #509 Del Skrevet 16. juni 2005 Får ikke til jeg... Har prøvd å laste opp tre bilder..på det ene sto det at bildet ikke var akseptabelt..? De to andre vet jeg ikke hvor ble av..men har ingen bilder i albumet ihvertfall.... Du må antagelig endre størrelsen på fila som du laster til Kg albumet. Max er vel 80 pixler hvis det sier deg noe. Dette kan du gjøre på et bilde program, endre størrelsen. Hvis bildet er for stort så vil ikke det gå gjennom her hvis du skjønner hva jeg mener... er så dårlig til å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #510 Del Skrevet 16. juni 2005 Send de til meg du så skal jeg ordne det for deg, sender de bare i retur til deg ettepå :-) . Mail adressen finner du på min profil :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #511 Del Skrevet 16. juni 2005 Har ikke fått noen bilder enda frøken... har du fått sendt de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #512 Del Skrevet 16. juni 2005 Har ikke fått noen bilder enda frøken... har du fått sendt de? Ja, har sendt de.....hmm..at det skal være så vanskelig det her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 16. juni 2005 #513 Del Skrevet 16. juni 2005 GLEDER MEG TIL BILDER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #514 Del Skrevet 16. juni 2005 Tror jaggu det ordnet seg jeg! Her er bildene..men det tar vel litt tid før de er godkjent... Tusen hjertelig takk til Soon Mrs S for all hjelp!!!!Du er en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #515 Del Skrevet 16. juni 2005 Finner ikke noe bilder jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #516 Del Skrevet 16. juni 2005 Finner ikke noe bilder jeg... ??? jeg kommer ihvertfall til bildene hvis jeg trykker på linken min... men de er jo ikke godkjent enda da... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #517 Del Skrevet 16. juni 2005 Tror jaggu det ordnet seg jeg! Her er bildene..men det tar vel litt tid før de er godkjent... Tusen hjertelig takk til Soon Mrs S for all hjelp!!!!Du er en :bukke: Ikke noe å takke for Jeg hjelper gjerne jeg vettu Får jo ellers mye hjelp fra dere også men tips og råd og trøst når det er noe. Gleder meg til bildene blir godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #518 Del Skrevet 16. juni 2005 ??? jeg kommer ihvertfall til bildene hvis jeg trykker på linken min... men de er jo ikke godkjent enda da... :-x Ååååå!? Jeg få nemlig bare opp at denne brukere ikke har noen bilder jeg, heller ingen slik "photo upload approved" eller hva det nå pleier å stå! Får bare prøve igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #519 Del Skrevet 16. juni 2005 Nå prøvde jeg linken som uregistrert gjest..og da kom ikke jeg til bildene heller... Men kanskje det ordner seg når bildene blir godkjent.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #520 Del Skrevet 16. juni 2005 Ser dere bildene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå