Gå til innhold

Dere som slanker dere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange kalorier spiser du om dagen og hvor stort kaloriunderskudd har du? Har du full kontroll?

Anonymkode: 120d4...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange kalorier spiser du om dagen og hvor stort kaloriunderskudd har du? Har du full kontroll?

Anonymkode: 120d4...f0d

Aner ikke, spiser mest mye grønt og frukt, det skal godt gjøres å spise for mange kalorier da. Spiser når jeg er sulten og fyller opp magen med god samvittighet samtidig som jeg går ned i vekt og har masse energi. 😊 Digger det 👏

Anonymkode: 6de89...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller bare ca. kalorier. Går 10-tusen skritt hver dag, og trener 4-5 ganger i uka.

Anonymkode: 101f2...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på rundt 1800 - 2000 kcal per dag. Trener annenhver dag, og går ned i vekt når jeg ligger på dette, så ser ingen grunn til å gå lavere. Har gått ned 8 kg og har 12 kg igjen før målet mitt.

Anonymkode: 5b47f...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener tre ganger i uken, ca 1500 kal daglig og går 10.000 skritt. Ned 1 kg pr uke. Gått ned 7 nå. Mangler 4. 

Anonymkode: 2ea7f...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller ikke kalorier, har bare kuttet ned på karbohydrater, 50 til 80 gr pr dag, litt mer nå i det siste.

Gått ned 10 kg siden 1. januar. Trener ingenting

10 kg var hovedmålet mitt, men har gått så greit at jeg går for å gå ned 3-4 kg til.

Anonymkode: 6b76e...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger på 1200, men trener hver dag, og spiser da opp de kaloriene som regel, dvs. ca. 15-1600 kcal til sammen da. Går ned ca. 0,5 kg i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...