Gå til innhold

Dere som har sex andre steder enn i senga..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke stillinger kjører dere da?

Vi har bare hatt sex i senga, og føler det er blitt litt kjedelig.. Kunne tenkt meg å ha sex på kjøkkenet, men da blir det vel bare bakfra-stillingen? Eller hvordan gjør dere det?

Hilsen fantasiløs.

Anonymkode: 777c9...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På gulvet, på kjøkkenbordet. I sofaen i allslags forskjellige stillinger. På en stol. 

Anonymkode: 7206c...f65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor god lenestol er fin å ri i. I sofa alle slags stillinger. Teppe på gulvet alle slags stillinger. Stående bakfra overalt. 

Må man planlegge så godt da? Man kan ha sex overalt, og stilling pleier liksom å skje av seg selv. 

Anonymkode: 6663c...97c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LiMaSK

På sofaen. I dusjen bakfra. En gang i en gapahuk, som vi nå kaller gapakuken, på en skitur. På badet til noen venner på en fest, bakfra. Og på balkongen, veldig ofte, enten på gulvet der eller i/på hagemøblene. 

Use your imagination. (Ivagination) 

😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dusjen bakfra. På kjøkkenet bakfra. I stua så rir jeg ham ofte. I bilen rir jeg. I naturen alle mulige stillinger 

Anonymkode: c21f1...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte når vi er ute på tur. Gjerne bakfra.

Anonymkode: ea763...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han lener seg litt på skrå med albuene hvilende på kjøkkenbenken og du setter ene benet oppå benken, får du en ganske gøyal "ride-stilling" ;)

Anonymkode: 51759...96e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på kjøkkenbenken og han står. Gjelder forøvrig på alle bord, ute og inne. Rir, både forlengs og baklengs når han ligger. Han kan godt sitte og jeg rir baklengs mens jeg står (ekstremt god trening for lår...). Blir tatt bakfra, både stående og på knær. 

Anonymkode: 5d24d...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjemme pleier vi ha sex i senga i de stillingene vi vil. Eller i dusjen, perfekt sex-dusj 🤣 hvor jeg bare kan holde beinet mitt opp på veggen, forfra altså... Eller i sofaen, har forsåvidt aldri hatt sex på kjøkkenet etter hva jeg selv husker, men baksetene i bilen eller ute i naturen fungerer bra :) 

Anonymkode: 5794a...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste behagelige stedet er jo egentlig senga eller sofaen da, det er jo litt ubehagelig å stå å eller å anstrenge seg så det er ikke noe du trenger å egentlig være bekymret for.

Bare finn et sted du liker å ha sex, det er jo ikke stedet du gjør det på som gjelder, men at det er godt og du føler deg elsket

Om du vil eksperimentere litt så er det bare å si ifra å prøve å snakke om lyster (gjerne i en avslapppende sammenheng eller over et glass vin eller to)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På taket av et kjøpesenter, på hcwc på ikea, toalett på kjøpesenter, i bilen, i skogen, på solarium(jævlig vondt).

Stående bakfra er som regel det mest praktiske.

Anonymkode: de906...94d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På taket av et kjøpesenter, på hcwc på ikea, toalett på kjøpesenter, i bilen, i skogen, på solarium(jævlig vondt).

Stående bakfra er som regel det mest praktiske.

Anonymkode: de906...94d

Perfekt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det i klasserommet en gang 🤭 da gjorde vi det i en del forskjellige posisjoner; bakfra, stående, vanlig posisjon...

Anonymkode: c7fba...44d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.6.2018 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Gjorde det i klasserommet en gang 🤭 da gjorde vi det i en del forskjellige posisjoner; bakfra, stående, vanlig posisjon...

Anonymkode: c7fba...44d

Jeg har også gjort det i et klasserom lent over et bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2018 den 17.42, AnonymBruker skrev:

Her hjemme pleier vi ha sex i senga i de stillingene vi vil. Eller i dusjen, perfekt sex-dusj 🤣 hvor jeg bare kan holde beinet mitt opp på veggen, forfra altså... Eller i sofaen, har forsåvidt aldri hatt sex på kjøkkenet etter hva jeg selv husker, men baksetene i bilen eller ute i naturen fungerer bra :) 

Anonymkode: 5794a...e2b

Det går strålende i forsetet også, sittende forlengs oppå mannen i passasjersetet, og med bena over seteryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2018 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Gjorde det i klasserommet en gang 🤭 da gjorde vi det i en del forskjellige posisjoner; bakfra, stående, vanlig posisjon...

Anonymkode: c7fba...44d

Du og læreren? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...