Gå til innhold

Har genseren til en fyr jeg data to ganger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og har bestemt meg for at jeg ikke har så sinnsykt lyst å møte han mer. Har bare ikke hatt female balls nok til å si til han at jeg ikke er så intressert egentlig. Lånte genseren etter en tur (ble våt) og nå hinter han at han vil ha genseren tilbake. Tror han bruker den som påskudd til å treffes🙈 Stikke den i postkassa hans og dumpe han? 

Anonymkode: 35e8e...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ella?

Anonymkode: 55c90...a88

Hæ? 

Endret av Poppeloppane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare gi den til han? Skjønner jo godt at han vil ha den igjen :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si at du ikke er intr i å møtes mer, men du sender genseren hans (evt. legger den i postkassa om du vet hvor han bor).

Anonymkode: bc8a6...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan har du tenkt til å dumpe han? Hvis han har oppført seg ordentlig mot deg, så bør du gjøre det på en litt mer respektfull måte! Du kan vel bare levere genseren og si at du ikke føler for å møte ham mer? Ikke vær så feig og ekkel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Sirah skrev:

Kan du ikke bare gi den til han? Skjønner jo godt at han vil ha den igjen :P 

Han bor i nabolaget. Kan som sagt legge den i postkassa. Kleint å møte han personlig om jeg avslutter ting først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Og hvordan har du tenkt til å dumpe han? Hvis han har oppført seg ordentlig mot deg, så bør du gjøre det på en litt mer respektfull måte! Du kan vel bare levere genseren og si at du ikke føler for å møte ham mer? Ikke vær så feig og ekkel. 

Forskjell på to dater og to mnd med dating. Tenkte å sende han en melding. Egentlig tenkte jeg gi han en tredje sjanse men når jeg ikke er overbevist etter to så ser jeg ikke helt vitsen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slått to fluer i en smekk. Sagt at jeg ikke ville fortsette å date og så spurt hva jeg skulle gjøre med genseren.

Så er det opp til han om du skal levere den personlig eller dumpe den i kassa hans. Synes det er mer redelig.

(Jeg har selv ghostet folk i mine yngre dager. Ikke OK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Poppeloppane skrev:

Han bor i nabolaget. Kan som sagt legge den i postkassa. Kleint å møte han personlig om jeg avslutter ting først.

Avslutt samtidig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? said:

Og hvordan har du tenkt til å dumpe han? Hvis han har oppført seg ordentlig mot deg, så bør du gjøre det på en litt mer respektfull måte! Du kan vel bare levere genseren og si at du ikke føler for å møte ham mer? Ikke vær så feig og ekkel. 

Hun skylder han ingenting, det er da ikke respektløst å sende han en melding der hun sier hun ikke vil møtes mer. Hva er feigt og ekkelt med det?

Anonymkode: bc8a6...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her avslutter ting face to face etter 1-2 dates? Det lurer jeg på. Føler ikke jeg skylder han noe, minus genseren. Han skal få den tilbake. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Poppeloppane skrev:

Han bor i nabolaget. Kan som sagt legge den i postkassa. Kleint å møte han personlig om jeg avslutter ting først.

Da legger du den i postkassen og sender en sms om at den ligger der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Poppeloppane skrev:

Forskjell på to dater og to mnd med dating. Tenkte å sende han en melding. Egentlig tenkte jeg gi han en tredje sjanse men når jeg ikke er overbevist etter to så ser jeg ikke helt vitsen.. 

Du nevnte ikke at det kun var to dater da, men bedre å sende melding enn å ghoste tross alt. Syns bare det er litt sånn dårlig å stappe den i postkassa istedenfor å gi ham den face to face. Men det er meg da, og ikke noen riktig fasit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du nevnte ikke at det kun var to dater da, men bedre å sende melding enn å ghoste tross alt. Syns bare det er litt sånn dårlig å stappe den i postkassa istedenfor å gi ham den face to face. Men det er meg da, og ikke noen riktig fasit. 

Leste du overskriften? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Poppeloppane skrev:

Leste du overskriften? 

Og jeg som blir så irritert når folk ikke leser ordentlig. Nå gjorde jeg samme tabbe selv. Så nei, jeg gjorde nok ikke det 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke folk lås på postkassa?

Anonymkode: 5ba32...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke folk lås på postkassa?

Anonymkode: 5ba32...979

Ikke alle har det nei 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...