Gå til innhold

Erfaringer med brystforstørrelse/silikon

Erfaringer med silikon i brystene  

8 stemmer

1. 1. Ville du tatt operasjonen igjen, basert på din erfaring nå?

• Ja
      5
    • Nei
      3
  2. 2. Har du plager eller smerter?

• Nei
      2
    • Ja - annet
      1
    • Kan ikke sove/ligge i enkelte stillinger
      2
    • Smerter
      2
    • Mistet følelse i hud/brystvorte
      5
    • Har måttet operere på nytt og fikse noe
      1
    • Planlegger å operere for å fikse på noe
      0
    • Kapsling
      1
  3. 3. Er du fornøyd med brystene etter operasjon?

• Ja
      6
    • Nei
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre litt om deres både positive og negative erfaringer! Spesielt med følsomhet eller plager, vurderer dette sånn 10% men det er sånne type ting som holder meg igjen. Vil jo helst klare å bli fornøyd og leve med mine egne, men runder straks 30 og får det fremdeles ikke helt til. 

Beklager litt depressivt brukernavn, ble opprettet en gang for lenge siden. Det går bra nå! ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde min første operasjon i 2015! Selve operasjonen var vellykket, men hadde uutholdelige smerter 5 uker etterpå! Klarte først å kjøre bil etter uke 5. 

De neste årene har jeg hatt vondt i perioder. Når disse periodene står på var det vært vanskelig å bruke overkroppen, som å støvsuge o.l. Så med litt tid og ro har jeg blitt smertefri igjen! Da kan jeg bruke overkroppen som normalt. Dog har jeg alltid bare kunnet ligge på siden en viss tid, før smertene inntreffer. 

I følge kirurgen min, har implantatene festet seg, i den forstann at de klemte muskene.

Gjennomgikk en my operasjon nå i april. Sluttet med all smertestillende allerede etter dag to, og går generelt mye bedre enn sist :) men oppstår smerter nå også, så tar det med ro og krysser fingrene for at det ikke blir samme visa opp igjen! I såfall kommer jeg til å ta de ut. 

Anonymkode: ad138...048

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det

Anonymkode: 47eb2...ee6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søk opp tråden "ceecee's hemmelige verden " :) 

Anonymkode: 57ad0...d81

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd. opererte i januar. har mistet litt føelse under det ene brystet, men det mener kirurgen som oftest kommer tilbake iløpet av det første året. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjempefornøyd. opererte i januar. har mistet litt føelse under det ene brystet, men det mener kirurgen som oftest kommer tilbake iløpet av det første året. 

Hvor lang tid tok det før du ble aktiv  igjen? I form for løfting og ellers normal bruk av overkroppen og armene, ikke trening. Hvor lang tid tok det før du ble helt smertefri? 

Anonymkode: ad138...048

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opererte for 2 år siden. Operasjonen gikk kjempefint og jeg er fornøyd i dag. Har mistet følelse på sidene av brystene og brystene føles ikke heeelt som før, men ingenting jeg ikke kan leve med og jeg ville gjort det igjen på rappen.

Jeg var omtrent flatbrystet da. Ville ikke gjort det om jeg hadde pupper og egentlig var relativt fornøyd. Kommer an på hvor viktig det er for deg :) Jeg brukte laang tid på å bestemme meg og er så glad for at det gikk så bra som det gikk. Pass på å velge riktig klinikk om du bestemmer deg for å operere :) 

Anonymkode: 46fad...bb7

• 5 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for deres svar så langt :) . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...