Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #21 Skrevet 3. mars 2005 nallemaja Neida, jeg kverulerer ikke jeg :-) Men jeg har gitt mitt svar 2 ganger nå jeg altså, men det trenger jo ikke bety at du forstår hva jeg mener ikke sant :-) Du forstår det, at for meg så ville det være akkurat det samme, om jeg valgte det ene fremfor det andre. Derfor er det revnende likegyldig, på grunnlag av hva jeg pekte på ang. 'variasjon'¨. Du kan få velge for meg du om du absolutt må ha ett 1 tall 2 tall eller 3 tall der Bare fordi jeg liker å tenke over ting, og derfor har vansker noen ganger med å rope ut ting som 'SJOKOLADE!!!', så betyr ikke det nødvendigvis at noen er ute etter å kverulere eller krangle ser du Nå? Hva valgte jeg da?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #22 Skrevet 3. mars 2005 Og nallemaja, Da må det være bedre å velge enten eller enn å miste alt... - er du helt sikker på at det måtte være slik?
Gjest Chrizzy Skrevet 3. mars 2005 #24 Skrevet 3. mars 2005 Klarer meg også kjempe fint uten sjokolade
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #25 Skrevet 3. mars 2005 chrizzy!! Hei! :-) Æsj, jeg som hadde tenkt å by deg på sjokolade også
nallemaja Skrevet 3. mars 2005 #26 Skrevet 3. mars 2005 Kafka! siden du har store problemer med å bare rope ut SJOKOLADE så hadde du vel måtte tenke gjennom tingenes tilstand så lenge at du ikke fikk muligheten til å velge lenger... så du ville ikke velge, og må herved leve et år uten sjokolade, uten god mat, uten kos og uten sex... stakkar stakkar du!
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #27 Skrevet 3. mars 2005 OK, du har TRE alternativer. Velger du "sex" på alle, vil du få masse sex, men ingen sjokolade eller kos. Hvis du i stedet velger sex i stedet for sjokolade (sjokolade er ikke noe godt uansett), og deretter mat og nærhet på alternativ nummer 2 og 3, ser jeg ikke helt problemstillingen Trådstarter spesifiserte ikke at det dreide seg om tre separate situasjoner....
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #28 Skrevet 3. mars 2005 Kafka! siden du har store problemer med å bare rope ut SJOKOLADE så hadde du vel måtte tenke gjennom tingenes tilstand så lenge at du ikke fikk muligheten til å velge lenger... så du ville ikke velge, og må herved leve et år uten sjokolade, uten god mat, uten kos og uten sex... stakkar stakkar du! nallemaja, Ah, men du må være varsom så du ikke lar 'mine' tanker overvinne dine :-) Hold deg til 'sjokolade', om du selv skulle mene det For øvrig, ser dette: elsk deg som du er, elsk meg som jeg er -ut til å passe deg svært, svært dårlig
Gjest Chrizzy Skrevet 3. mars 2005 #29 Skrevet 3. mars 2005 chrizzy!! Hei! :-) Æsj, jeg som hadde tenkt å by deg på sjokolade også :kysse:
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #30 Skrevet 3. mars 2005 :kysse: :o Å! Så nå vil du ha sjokolade nå altså? Jaja, men da blir det ikke sex på 1 år!
Gjest Chrizzy Skrevet 3. mars 2005 #31 Skrevet 3. mars 2005 :o Å! Så nå vil du ha sjokolade nå altså? Jaja, men da blir det ikke sex på 1 år! Jeg gjør akkurat som jeg vil jeg, for mye av det gode er bare
nallemaja Skrevet 3. mars 2005 #33 Skrevet 3. mars 2005 nallemaja, Ah, men du må være varsom så du ikke lar 'mine' tanker overvinne dine :-) Hold deg til 'sjokolade', om du selv skulle mene det For øvrig, ser dette: -ut til å passe deg svært, svært dårlig neimen kafka da...det passer faktisk svært bra det mottoet for meg...om du misforstår stemingen i innelggene mine eller meg generellt så kan ikke jeg gjøre noe med det....men sier det igjen:
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #34 Skrevet 3. mars 2005 nallemaja Nei.. Jeg er uenig jeg altså. Basta!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #35 Skrevet 3. mars 2005 Sex hadde måttet vike for alle alternativene. Nå har jeg gått nesten et år uten, og samme kan det være. Sex er oppskrytt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå