Gå til innhold

Trenger tips til hvordan jeg kan flørte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig ingen peiling på eller erfaring med flørting, men ønsker gjerne å prøve meg. Når jeg tenker flørting så tenker jeg blikkontakt, berøring og komplimenter, kanskje litt vennlig erting. Men jeg trenger egentlig tips til hvordan man gjør det og hva man kan si.

Anonymkode: f397d...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har virkelig ingen peiling på eller erfaring med flørting, men ønsker gjerne å prøve meg. Når jeg tenker flørting så tenker jeg blikkontakt, berøring og komplimenter, kanskje litt vennlig erting. Men jeg trenger egentlig tips til hvordan man gjør det og hva man kan si.

Anonymkode: f397d...d5a

Jeg har aldri flørtet med vilje. De gangene jeg kan oppfattes som flørtende er når den andre får fram dette i meg. Det er ikke noe man styrer. Men om du vil vise at du er interessert så vær oppmerksom, men det blir man jo automatisk når man er interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, visp skrev:

Jeg har aldri flørtet med vilje. De gangene jeg kan oppfattes som flørtende er når den andre får fram dette i meg. Det er ikke noe man styrer. Men om du vil vise at du er interessert så vær oppmerksom, men det blir man jo automatisk når man er interessert.

Ja, det skjer vel kanskje at man flørter litt uten å tenke over det og at det skjer litt av seg selv når man er interessert i noen.

Anonymkode: f397d...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lytt og vær interessert i det hun sier. Se hun inn i øynene, gi mye komplimenter om utseende, knærene, personligheten , si du liker så godt å snakke med henne, si hun er morsom, søt. Ta litt på henne, som i hånden , eller på armen, så vips :)

Anonymkode: b4b2e...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lytt og vær interessert i det hun sier. Se hun inn i øynene, gi mye komplimenter om utseende, knærene, personligheten , si du liker så godt å snakke med henne, si hun er morsom, søt. Ta litt på henne, som i hånden , eller på armen, så vips :)

Anonymkode: b4b2e...111

Takk for gode tips.

Anonymkode: f397d...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Smil, le , bruk øynene :)

Når du sier bruk øynene, mener du å holde blikkontakt eller var det noe annet du tenkte på?

Anonymkode: f397d...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du sier bruk øynene, mener du å holde blikkontakt eller var det noe annet du tenkte på?

Anonymkode: f397d...d5a

Ja øyekontakt mens du smiler :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at flørting er noe alle kan, men at man ikke alltid tør. Selv barn flørter jo. 

Anonymkode: 043ac...f82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lytt og vær interessert i det hun sier. Se hun inn i øynene, gi mye komplimenter om utseende, knærene, personligheten , si du liker så godt å snakke med henne, si hun er morsom, søt. Ta litt på henne, som i hånden , eller på armen, så vips :)

Anonymkode: b4b2e...111

Hadde en gitt kompliment for knærene mine hadde jeg falt pladask 🤣🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær i hvert fall ærlig. Ikke gi komplimenter du ikke mener. Men gi komplimenter du mener. Gi fine kommentarer, si hun/han er fin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting = Lekende Erting. Prøv å se om det gir mening til fysiske handlinger for deg.

Anonymkode: 15e9f...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Flørting = Lekende Erting. Prøv å se om det gir mening til fysiske handlinger for deg.

Anonymkode: 15e9f...33a

Har du noen tips til hvordan man erter lekende?

Anonymkode: f397d...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg handler flørting mye om kjemi, hvis du forstår. Ikke planlegg flørting, etter egen erfaring kommer det av seg selv. Men husk å smile, le og kanskje "ert" vedkommende litt.

Anonymkode: e34fa...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal prøve for hardt. Det må nesten komme naturlig.

Anonymkode: 274ba...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Minesveiper skrev:

Er du mann eller kvinne? Det har litt å si. 

Jeg er kvinne.

Anonymkode: f397d...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha flørting ja..du kan flørte med 20 personer idag uten at noen av dem merker/skjønner hva du driver med om man flørter med standard Low-key måte. 

Menn er fra Jupiter og Kvinner er fra Månen eller hva de sier.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...