englefjes Skrevet 18. mars 2005 #41 Del Skrevet 18. mars 2005 Valhalla, hvor er du? Dette synger de i dag: http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/idol2005/a...ticle360606.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bertine(ikke innl) Skrevet 18. mars 2005 #42 Del Skrevet 18. mars 2005 idag tror jeg erik, eva og david kommer i stolen..muligens malin istedet for david pga all oppmerksomheten david har fått pga "rasehets"...hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 18. mars 2005 #43 Del Skrevet 18. mars 2005 mange av låtene har jeg aldri hørt før, og derfor vanskelig å tippe ut fra hvem jeg tror passer til hva, men tipper disse kommer i stolen i dag: David Christian Cindy - bare for å tippe litt spennende også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #44 Del Skrevet 1. april 2005 I kveldens Idol-sending tror jeg disse kommer i stolen: * Christian * Eva * Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie2 Skrevet 1. april 2005 #45 Del Skrevet 1. april 2005 håper christian går ut! synes at han har en svakere stemme enn de andre, og jeg takler ikke erik sin stemme den syns jeg er heslig! men idol er gøy.. jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #46 Del Skrevet 1. april 2005 I dag håper jeg Christian ryker. Tror Erik og Mari også havner i stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 1. april 2005 #47 Del Skrevet 1. april 2005 Innlegget over var mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 1. april 2005 #48 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe den her tråden døde visst litt. Har satset penger på Mari og Christian i dag, Erik tror jeg også havner i stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #49 Del Skrevet 1. april 2005 Hehe den her tråden døde visst litt. Har satset penger på Mari og Christian i dag' date=' Erik tror jeg også havner i stolen.[/quote'] Enig med deg ang hvem som kommer i stolen i dag. Men tror Erik ryker i dag Har dog ikke satset penger på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bertine(ikke innl) Skrevet 1. april 2005 #50 Del Skrevet 1. april 2005 Idag blir det mari, christian og erik i stolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 1. april 2005 #51 Del Skrevet 1. april 2005 Idag blir det Mari, Erik og Eva i stolen. Mari ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 2. april 2005 #52 Del Skrevet 2. april 2005 Hadde ikke trodd Malin skulle ryke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 2. april 2005 #53 Del Skrevet 2. april 2005 Synes det var helt greit at Malin røk ut, hun var aldri min favoritt. Neste gang tror jeg Mari ryker, med selskap i sofaen av Christian og Tone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 2. april 2005 #54 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har aldri sett på Malin som noen favoritt og absolutt ingen vinner....så for min del var det greit hun røyk ut. Stemmer til Ali gir meg frysninger...helt utrolig bra! Håper han vinner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #55 Del Skrevet 3. april 2005 Hehe, tipper for neste fredag jeg også, så er det gjort, og blir ikke glemt *smile* I stolen tror jeg vi finner... * Mari * Erik * Eva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #56 Del Skrevet 3. april 2005 Man burde stemt på de man ville ha UT, ikke de man ville ha i Idol. det blir helt feil, for Malin skulle aldri gått ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest borghild Skrevet 4. april 2005 #57 Del Skrevet 4. april 2005 Spør du meg var hun bare en bimbo med middels talent det var godt å bli kvitt. Ali er eneste verdige vinner. Eller Jorun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bertine(ikke inl.) Skrevet 8. april 2005 #58 Del Skrevet 8. april 2005 mari ryker.. i stolen: mari, erik og tone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 8. april 2005 #59 Del Skrevet 8. april 2005 I stolen: -Mari -Christian -Erik (eller Eva??) Mari skal ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå