Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla
Skrevet

Hvem er best til å tippe idol?

Jeg vil lage en liten konkuranse. Hvis jeg husker riktig så er det slik at 3 stykker blir sittende i "stolen" etter hvert program. Nå neste gang vet jeg ikke hvor mange som skal stemmes ut, 2?

Uansett, hvis du har lyst til å være med på konkuransen tipp på de 3 du tror kommer dårligst ut. Det blir 1 poeng hvis en deltaker havner i stolen og 2 poeng hvis deltageren ryker ut. Konkuransen fortsetter ut idol og jeg oppdaterer dette hovedinnlegg med deltagere og poengsum, lyst å se hvem som blir best?

De 3 jeg tror kommer på siste plass denne gangen er Bjørn Olav,Erik og David.

Valhalla poeng: 3

*Lene* : 2

Shakira 1977 : 3

Lacuna : 2

Jens : 2

Susanne : 1

Bringebær : 1

Englefjes : 3

Bertine : 3

Angelica : 3

Seleena :

Silmarien :

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det ikke bedre å da høre dem synge først?? Mellom selve programmet og avstemminga er det jo nyheter, mer enn tid nok til å slenge inn et innlegg på KG ;)

Gjest Valhalla
Skrevet

Nei, vanskeligere når man ikke har hørt dem. Tenk på tidligere prestasjoner :-) Da kan flere være med også.

Skrevet

Cindy, Bjørn Olav og hmm...tja.. Erik!

Skrevet

Bjørn Olav ser jeg for meg som årets Roald...pen stemme men akk så kjedelig. Han blir førstemann ut!

Trr at David og erik (Cindy som mulig "outsider") blir de to andre i sofaen..hvem av de to/tre som går er ikke så enkelt.

Skrevet

Fatter ikke at David er så populær.. det må være for at de skal ha mangfold og ikke noe annet.

Han MÅ komme i stolen!

Gjest Anonymous
Skrevet

De tre jeg tror blir sittende i stolen på fredag:

* Cindy

* Bjørn Olav

* Erik

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke sett flesteparten av deltakerne, men her er min liste. Synsing er gøy, dere! ;)

*Cindy Hovde (18år), Sætre - Fordi hun skal synge en sang fra Whitney Houston. Det er en kardinalsynd :blaveis:

*Andrea Gjendem Brændvik (19), Son - Bare en følelse

*David Bakke (19), Moss - Han kan ikke synge.

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med så godt de siste gangene - mest hørt på de jeg likte fra før - dvs mest Malin.

Men jeg tror Erik klarer seg denne gangen - skal synge en A-ha-låt så jeg og det tror jeg han passer til. (Det er ikke alltid det jeg liker stemmer med resultatene, men er ganske fornøyd med at Margaret, som var min favoritt hele veien i fjor, har gjort det så bra ETTER idol)

Jeg tror disse kommer i stolen i morgen:

Cindy

David

Bjørn Olav

Skrevet
Fatter ikke at David er så populær.. det må være for at de skal ha mangfold og ikke noe annet.

Han MÅ komme i stolen!

Sååå enig!!

Skrevet

Jeg tipper att de tre som havner i stolen er:

Bjørn Olav

Erik

Eva

Gjest Bringebær
Skrevet

Litt vanskelig å si men jeg tror:

David

Cindy

Malin

Skrevet

Jeg tipper:

David

Malin

Bjørn Olav

Gjest Bertine
Skrevet

David(håpe håpe håpe..)

Bjørn olav

cindy

Gjest Gjesta
Skrevet

Etter å ha hørt dem synge tror jeg

~Mari

~Erik eller

~David kommer i stolen i kveld.

Nivået i år må da være sinnsykt høyt i forhold til tidligere? Blir helt paff jeg :o

Gjest Valhalla
Skrevet

går ikke å tippe etter de har sunget : )

Gjest Anonymous
Skrevet
går ikke å tippe etter de har sunget : )

Mm, tenkte det samme som Alwa...

Æshj, at jeg tippa så tidlig, for en av mine kandidater

har endret seg... Men okey, blir spennende å se :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å tippe før de har sunget?? Etter min mening så er nivået såpass jevnt i år at om de går videre eller ikke avhenger av hvordan opptrednen går. Sånn som Andrea, kjempe søt jente og har stemme så det holder, men etter at hun bomma litt i kveld er hun jo en mulig kandidat til å gå ut,nettopp fordi mange av de andre gjorde det så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...