Gå til innhold

Erfaringer med menn som er omskåret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en venn som hadde potensiale til å bli FF. Viste seg at han er omskåret p.g.a. for trang forhud. Han gjorde inngrepet i voksen alder. Han slet med ereksjonen (ble slapp så fort tempoet roet seg bittelitt). Dette er andre gangen jeg har opplevd en omskåret penis, første gangen ble samleiet avbrutt ganske raskt, og det er mange år siden så husker ikke hvordan det var da, med en som hadde gjort inngrepet som barn. Penisen hans var skikkelig skjeiv og hadde en rar slags hudflenge rett under penishodet.

Er det vanlig at det er sånn med omskårne peniser? Han snakket om nervøsitet og at det kunne skape litt problemer, men det var ganske ødeleggende for selve samleiet. Aktivitetene der han ikke brukte penis var derimot meget gode og kanskje grunnlag nok til å gi det et par sjanser til 😂

Trenger tips, råd og erfaringer.

Anonymkode: b488e...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke dette hadde mye med omskjæring å gjøre. Han var nok enten nervøs eller overtent. Eventuelt har har han problemer med ereksjon generelt. Jeg er gift med omskåret mann. Det er ikke noe som gjør mye til eller fra i sexlivet vårt. 

Anonymkode: f2693...03e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke dette hadde mye med omskjæring å gjøre. Han var nok enten nervøs eller overtent. Eventuelt har har han problemer med ereksjon generelt. Jeg er gift med omskåret mann. Det er ikke noe som gjør mye til eller fra i sexlivet vårt. 

Anonymkode: f2693...03e

Takk for svar. 

Anonymkode: b488e...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mann som er omskjært av samme årsak. Han ble omskjært i barndommen, men vet ikke om det har noe å si. Aldri vært noe problem her. Den funker som den skal, og ikke noe rariteter ved den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er utrolig kvalmt, bare liker det ikke. Og jeg vet en del må gjøre det av medisinske grunner men jeg foretrekker forhud ❤️ 

Anonymkode: 74bf9...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevd det én gang. Både så og føltes unaturlig ut, og ble småkvalm av å se arret midt på. Det ble helt feil, og han brukte alt for lang tid på å komme... Det var rett og slett dritkjedelig. Aldri mer. Forhuden skal være der.

Anonymkode: 56683...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med omskjærte menn. Mannen min er det og har hatt noen kjærester i gamle dager som var det. Merker absolutt ingen forskjell på det seksuelle. Eneste er at man slipper sur kølle lukt. Omskjærte peniser er lettere å holde rent og det samler seg ikke opp smegma. De kjærestene jeg hadde som ikke var omskjærte var renslige og dusjet hver dag men fikk bakoversveis hvis en skulle ta en blowjob og det var gått noen timer etter dusj. 

Anonymkode: ad931...860

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...