Gå til innhold

Fuglelopper eller veggdyr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trengte ikke ringe skadedyrkontrollen, for i går da jeg skulle legge meg kom det et åpenbart veggdyr opp ved siden av puta. Sjekka madrassømmene like ved og joda, der lå det en til og en nymfe. Blir helt kvalm av å tenke på at disse har kravlet og spist på meg i to måneder... At alle arrene og stikkene jeg har på armer og bein faktisk kommer fra disse vesenene som var enda eklere i virkeligheten enn jeg så for meg. Håpte på lopper, midd, til og med skabb, men neida... Må si jeg ser ganske mørkt på livet nå.

Var ikke sjanse for å få sove der, så vi dusjet, tok med oss minimalt med ting (jeg hadde allerede forberedt en koffert med litt klær og toalettsaker som jeg har inspisert, steamet og vasket med desinfiserende middel, da magefølelsen min sa det var veggdyr og vi skulle reise bort idag) og reiste til den nye leiligheten. Nå er jeg livredd for at vi har tatt dem med dit, har flyttet bøker, brettspill og kjøkkenutstyr og har gått mellom de to leilighetene uten å skifte klær... 

Samboeren min snakket med en skadedyrkontroll senest i går ettermiddag (før vi så dyrene) da vi gjerne ville vite hva det var før vi flyttet, og han sa at det var rart om det var veggdyr for vi ville da hatt hundrevis basert på hvor lenge det har pågått... blir helt dårlig av tanken :(

Prøver å få tatt alt av klær i stoff i tørketrommel før vi flytter, samt vaske og inspisere alt annet, men det er litt av en jobb... Og seng + sofa i den infiserte leiligheten er utleier sin... Dette var virkelig det verste som kunne skjedd! :(

 

TS

Anonymkode: e62ec...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...