Gå til innhold

Nettdating- tips til hvordan innlede samtaler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne og har nå anskaffet meg Tinder. Har fått en god del match, men bare et par som har skrevet til meg så langt. Jeg har fått match med en mann jeg synes ser veldig trivelig ut, og jeg tenkte derfor å innlede en samtale, men hva skriver man egentlig? Har lest litt her inne, og det virker som om at det blir feil uansett hva man skriver egentlig, for det er visst for kjedelig å begynne med å si hei og spørre hva de driver med. Men hva annet skal man egentlig skrive når man ikke vet noe om vedkommende?

Anonymkode: 75c74...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han ute etter noe seriøst,

så er et hei og hva han driver med slettest ikke kjedelig :blomst:

Vil han bare ha seg ett ligg, derimot: 

«Bli med hjem se på frimerkesamlingen min»?

Lykke til :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og har nå anskaffet meg Tinder. Har fått en god del match, men bare et par som har skrevet til meg så langt. Jeg har fått match med en mann jeg synes ser veldig trivelig ut, og jeg tenkte derfor å innlede en samtale, men hva skriver man egentlig? Har lest litt her inne, og det virker som om at det blir feil uansett hva man skriver egentlig, for det er visst for kjedelig å begynne med å si hei og spørre hva de driver med. Men hva annet skal man egentlig skrive når man ikke vet noe om vedkommende?

Hvordan hadde du snakket til folk om du hadde truffet de "live"? Vær deg selv, snakk om helt vanlige ting som du ville gjort om du traff de i hverdagen, her finnes ikke fasitsvar, men å begynne å late som du er noe du ikke er, ja det er virkelig mislykket, det avsløres når dere eventuelt treffes. Spinn videre på det som innledes med, og ha gjerne en god dose humor :)  Det er aldri feil, og blir det feil i en samtale så hva så? Om det er avgjørende for en samtalepartner har du faktisk avdekket at dere ikke passer sammen.

Har ikke datet noen etter mitt samlivsbrudd, fordi jeg ikke er klar. Men snakker med masse folk hele tiden, og  jeg har ikke akkurat problemer med det :)  så blir det som det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, puppi said:

Er han ute etter noe seriøst,

så er et hei og hva han driver med slettest ikke kjedelig :blomst:

Vil han bare ha seg ett ligg, derimot: 

«Bli med hjem se på frimerkesamlingen min»?

Lykke til :nordvesta:

Jo, et "hei, hva driver du med?" er ganske kjedelig...

Anonymkode: 3a494...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...