Gå til innhold

Interesse for å bli sammen med en alenemor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere menn, kunne dere vurdert å blitt sammen med en alenemor på 38 år med to barn på 2 og 4 år?

 

 

 

 

 

Anonymkode: 965d0...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er alenemor på 37 med 3 barn. Klart å få kjæreste 😂 han har også barn. Datet noen uten barn, men det funket dårlig. Men har absolutt ikke inntrykk av at barn er noen hindring når det kommer til dating. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 med ett barn. Ingen problem å finne kjæreste. De fleste menn på vår alder har barn selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kunne jeg det. De fleste jeg har datet har hatt barn. Er ingen dealbreaker for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 20.30, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det med dere menn, kunne dere vurdert å blitt sammen med en alenemor på 38 år med to barn på 2 og 4 år?

 

 

 

 

 

Anonymkode: 965d0...e6e

Er dette er problem? Regner med du treffer voksne i din alder og ikke ungdom på tyve år. Er mamma til to på 4 og 9, masse tilbud her. Også barnløse🙂 

Anonymkode: 47ce1...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke noe problem i det hele tatt

Anonymkode: 90e2c...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alenemor selv, og har ingen problem med å skaffe meg kjæreste. Er vel jeg som er bremsen, hehe.

Anonymkode: 7b6ce...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flust av tilbud. 25 år og et barn på 3 år.

Anonymkode: a000c...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Så lenge det ikke er forventet at jeg skal involvere meg i barna, og at vi skal bli en slags familie, er det ikke noe problem. Er ikke interessert i å være noens reservepappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenemor til ett barn jeg. Har barnet 100% så for min del er det ikke så lett.. har truffet flere som mener det er ok i begynnelsen og at barn er ingen hindring. Så forandrer det seg etterhvert og de dumper meg pga barnet. Er hvertfall det de sier. Ingen av dem har truffet ungen min, så tror kanskje de gjør seg opp en mening om hvordan livet ville blitt uten å vite noe om det. Ingen av dem har hatt barn selv. Tror det er lettere med noen som har barn fra før, men av en eller annen grunn er det som oftest barnløse som tar kontakt og som vil noe mer. Men det virker håpløst til tider. Sikkert lettere om man har delt foreldreansvar tenker jeg. 

Anonymkode: 9e096...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna er vel ikke problemet, så mye som far/ fedre til de har barna. Han/ de blir jo en del av forholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maruwan skrev:

Så lenge det ikke er forventet at jeg skal involvere meg i barna, og at vi skal bli en slags familie, er det ikke noe problem. Er ikke interessert i å være noens reservepappa.

Det der er nok gansk utopisk. "Neida, du skal jo ikke forsørge barna, det skal jeg" - og så bruker hun opp lønna på seg sjøl og ungene, og lar deg sitte igjen med alle faste utgifter og 70% kostnadssiden på feriebudsjettet. Uten at du får lov til å snakke hardt til gullungene når de klipper sund klærne dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
3 minutter siden, draug 75 said:

Uten at du får lov til å snakke hardt til gullungene når de klipper sund klærne dine.

Har aldri vært sammen med noen som har født andres barn selv, men man må vel nødvendigvis ta en oppdragerrolle overfor barn man bor sammen med store deler av tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med det. Eneste jeg kan se som et problem (og som nok ikke er helt uvanlig) er at faren til barna er et rævhøl og skal skape problemer. Men så lenge det ikke er tilfelle, kan jeg ikke skjønne at det skal være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har noen veninner som er det; styr unna. Dårlig råd, uten mulighet til barnepass, og gjerne ulike fedre til disse barna, som gir mer eller mindre faen. Ender med at du blir den som brødfør hele gjengen, til syvende og sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, A_nanas skrev:

Har noen veninner som er det; styr unna. Dårlig råd, uten mulighet til barnepass, og gjerne ulike fedre til disse barna, som gir mer eller mindre faen. Ender med at du blir den som brødfør hele gjengen, til syvende og sist.

Da har du en utrolig stusselig vennekrets.

Anonymkode: a000c...9d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du en utrolig stusselig vennekrets.

Anonymkode: a000c...9d0

Dette er en av mange, som jeg sjelden er sammen med. Mer en bekjent etter flere år med lite kontakt. Men tendensene er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
4 hours ago, draug 75 said:

Det der er nok gansk utopisk. "Neida, du skal jo ikke forsørge barna, det skal jeg" - og så bruker hun opp lønna på seg sjøl og ungene, og lar deg sitte igjen med alle faste utgifter og 70% kostnadssiden på feriebudsjettet. Uten at du får lov til å snakke hardt til gullungene når de klipper sund klærne dine.

Det der er kanskje et plausibelt scenario for folk som er korttenkte nok til å flytte inn med noen og leke familie. Særboerskap ftw. Når hun har ungene, har jeg kjærestefri. Topp opplegg, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...