Gå til innhold

Tekstmeldinger via internett

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Telefonløs

Finnes det noe sted på internett der jeg kan få sendt en tekstmelding til mobiltelefon uten at det kreves at jeg har mobiltlf selv (helst gratis)?

Skulle så gjerne fått sendt en takke-melding for en gave jeg fikk. Jeg har selvfølgelig allerede takket vedkommende personling, men ville gjerne sendt en hyggelig tekstmelding i tillegg.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.eurobate.com

Her har du 5 gratis tekstmeldinger pr dag. Krever registrering, men det går jo fort! Har prøvd utallige andre sider, men enten kommer meldinga fram mange timer senere eller aldri...

Vet mother.netcom har men husker ikke adressa. Gå inn på starsiden-sms og du finner den øverst. 20 meldinger gratis i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

http//:www.studentsms.com

Der får du 8 gratis txt-mld pr. dag. Krever en enkelregistreing. Hvis du ikke har mobil, må du bruke en venns mobil til å få passord...

Det virker på alle abbonementer :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Telefonløs

Jeg har som nevnt ikke mobiltelefon. Får ikke registrert meg på for eksempel Eurobate uten... Og heller ikke studentsms.

Det er derfor jeg lurer på om noen vet om sms-steder der jeg ikke trenger en mobiltelefon for å kunne sende textmeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Telefonløs

Glemte visst noe viktig:

Jeg ønsker selvsagt ikke at mottakeren av min sms i ettertid skal få reklame-sms som følge av at jeg har sendt en melding. Noen som har opplevd noe slikt?

Elles fant jeg flere mulige på startsiden. everyday.com f.ex. noen som har erfaring med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Everyday.coms SMS er noe treg hvis d er mange som sender ifra den samtidig

Men du trenfer ingen mob for å lage deg en konto der! Du tegner bare opp ett E-postkonto så får du gratis SMS på kjøpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

skjønner ingenting eg..

har registert meg på eurobate.com/sms/ og får ikke til å skrive sms.. jeg skriver bruker navnet mitt og koden eg fekk på mobilen men ingenting skjer.. kva gjer eg??

Helsing ein som ikkje forstår.. :roll::roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må innom e-post adressen din som du oppgav. der er passordet ditt får åpne tjeneste. Tror det er slik at, koden du fikk på mobilen din skal du oppgi i mailen du har fått og da vil du få oppgitt ditt egentlige passord :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.everyday.com

Der registrerer du deg med mail-adresse og legger inn passord, så får du 10 gratis sms pr dag.

Har ikke hørt noe om reklame sms...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...