Gå til innhold

Dere jenter.. Hvordan onanerer dere med leketøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dere forsiktige, eller kjører dere på som at det skulle vært en ordentlig penis? 

 

Anonymkode: 9200c...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uhm.. penis kan også brukes forsiktig.. 

Selv bruker jeg dildoene mine på forskjellig vis, alt etter som humøret jeg er i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri dildo, kun vibrator på klitoris da det er slik jeg får orgasme. Å kjøre en dildo inn og ut av vagina ville ikke gjort noe for meg. 

Anonymkode: 8bf35...25e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som over her. Det er klitoris som får behandling fordi det er det som gir orgasme. Penetrering med dildo er helt nyttesløst og bare kjedelig, kjenner ingenting uansett. Det er i hvert fall ikke orgasmisk. 

Anonymkode: 8504d...a64

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som de to over. Bruker en liten vibrator på klitoris, putter ikke noe inni meg når jeg onanerer. 

Anonymkode: bf91a...3e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme som de to over. Bruker en liten vibrator på klitoris, putter ikke noe inni meg når jeg onanerer. 

Anonymkode: bf91a...3e2

Jeg signerer også dette. Sorry hvis vi ødelegger runkefantasiene dine:fnise:

Anonymkode: 6283c...9ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier det samme som de 4 over meg^ :)  

Anonymkode: 0ec7c...856

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha "våknet" igjen etter noen år i et kjedelig ekteskap, måtte jeg faktisk få tak i en skikkelig dildo/vibrator. En sånn mr. Rabbit. Den bruker jeg på mange måter. Noen ganger bare forsiktig vibrasjon på klitoris, mens andre ganger brukes den helt inn. Greit å ha noe som gir litt flere muligheter. 

Endret av Kr44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det ann på humøret, men bruker for det meste vibrator til klitoris, og butplug. En gang i blant drar jeg frem dildoen, men den er sjeldent et must.

Anonymkode: eba2c...e80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer. Bruker som regel vibrator mot klitoris, men kan også ha vaginalkuler eller en dildo inni meg mens jeg stimulerer klitoris. Har jeg god tid, er skikkelig kåt og vil ha maks ut av det bruker jeg dildo i fitta og en buttplug bak mens jeg plasserer meg i en slik posisjon at jeg får skikkelig følelse av dobbel penetrering mens jeg bruker vibrator på klitoris. 

Anonymkode: 84cbb...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Samme som over her. Det er klitoris som får behandling fordi det er det som gir orgasme. Penetrering med dildo er helt nyttesløst og bare kjedelig, kjenner ingenting uansett. Det er i hvert fall ikke orgasmisk. 

Anonymkode: 8504d...a64

Kjenner ingen ting? Du vet at dildoer finnes i mange forskjellige størrelser?😋 Får dere ingen ting ut av piv sex heller?

Anonymkode: dca80...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...