Gå til innhold

Interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, sitter å grubler nå... og trenger virkelig tips litt «utenfra»!

jeg har vært på date med en fyr 3 ganger nå. Og har spurt om han ville møtes imorgen, men han kunne ikke, men foreslo at vi skulle ta det til uken. (Jeg har spurt hver gang bortsett fra den første!) Min erfaring er at når noen er interessert, så tar de jo litt kontakt i mellomtiden også? Har sendt snap flere ganger men får aldri svar (han jobber mye så er travel, men har tid til å åpne dem?) og han sender heller ikke noe til meg... folk er forskjellige så vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. Lurer på om jeg bare skal droppe han? Har spurt før om han er interessert men han sier jo og at han bare jobber mye.. men har en rar følelse. Erfaringer/tips?

Anonymkode: afd9b...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, sitter å grubler nå... og trenger virkelig tips litt «utenfra»!

jeg har vært på date med en fyr 3 ganger nå. Og har spurt om han ville møtes imorgen, men han kunne ikke, men foreslo at vi skulle ta det til uken. (Jeg har spurt hver gang bortsett fra den første!) Min erfaring er at når noen er interessert, så tar de jo litt kontakt i mellomtiden også? Har sendt snap flere ganger men får aldri svar (han jobber mye så er travel, men har tid til å åpne dem?) og han sender heller ikke noe til meg... folk er forskjellige så vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. Lurer på om jeg bare skal droppe han? Har spurt før om han er interessert men han sier jo og at han bare jobber mye.. men har en rar følelse. Erfaringer/tips?

Anonymkode: afd9b...4a8

 

Det er to ting jeg reagerer på:

1. At han ikke tar kontakt med deg mellom møtene. Det er veldig enkelt å sende en melding for å opprettholde kontakten.

2. At han ikke svarer på snapper du sender. Er de åpnet, bør han svare på dem, i alle fall de som tydelig er bare til han.

Ut fra hva jeg skjønner er han ikke interessert egentlig. Hold litt avstand og se om han kommer mer på banen da. 

Han jeg dater jobber også mye, men svarer alltid på meldinger og snapper, og viser tydelig interesse på den måten. Selv om det ofte er jeg som foreslår å treffes. Men han sier alltid ja når jeg spør da, så selv om han ikke foreslår, utsetter han heller ikke til en dag "til uken". Veldig upresist, det hadde jeg ikke orket.

 

Anonymkode: 6cac2...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 🙂 ja, er akkurat slik jeg tenker også. Magefølelsen min skriker i tillegg at det er noe som ikke stemmer her...  Man vil jo prate med en person man ønsker å treffe igjen tenker jo jeg? 

Jeg lar det gå et par dager og ser om han tar noe kontakt ... 

Anonymkode: afd9b...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen stemmer som regel.. syntes han der høres litt uinteressert ut. Vent og se om du hører noe mer før du sender flere mld

Anonymkode: 02444...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...