Gå til innhold

Etter bukplastikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

lurer på om det er noen med erfaringer å dele her. Jeg tok bukplastikk med sammensying av muskler på mandag, altså for 5 dager siden. Jeg sluttet på smertestillende på onsdag, men i natt har jeg hatt så sykt vondt og følt at magen har vært veldig hoven osv. Er det normalt at smertene blusser veldig opp igjen? Det er jo ikke sånn at jeg har vært smertefri bare fordi jeg ikke har tatt noe for det, men har vært såpass at jeg har følt jeg ikke har trengt noe. 

Anonymkode: 2e640...f51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Helt normalt. Du må ta det mer med ro. Du er vel 4 uker sykemeldt? Hoven kan du være i 1 år.

Anonymkode: ead28...0a9

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Er sykemeldt fire uker ja. Er bare så rart for smertene sitter mest et sted hvor det verken er arr eller i muskelvevet, er bare et tilfeldig sted. Føles nesten som da jeg hadde brystbetennelse da jeg ammet når jeg tar på huden i det området. Og da er det naturlig nok ikke så behagelig med det korsettet som jeg føler strammer mer og mer for hver dag pga hovenheten. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Er sykemeldt fire uker ja. Er bare så rart for smertene sitter mest et sted hvor det verken er arr eller i muskelvevet, er bare et tilfeldig sted. Føles nesten som da jeg hadde brystbetennelse da jeg ammet når jeg tar på huden i det området. Og da er det naturlig nok ikke så behagelig med det korsettet som jeg føler strammer mer og mer for hver dag pga hovenheten. 

Ammer du?

Anonymkode: 928ef...c92

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ammer du?

Anonymkode: 928ef...c92

Ammer ikke nå nei. Det er 1,5 år siden. 

AnonymBruker
Skrevet

De første 72 timene etter en operasjon er verst.

Anonymkode: 03f50...8fc

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De første 72 timene etter en operasjon er verst.

Anonymkode: 03f50...8fc

Ikke i mitt tilfelle da tydeligvis..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok fettsuging på mage og flanker for 2 mnd siden.Jeg ville gå ned i bilen selv fra klinikken slil at mannen skulle slippe å dra alle 3 barna ut av bilen.Det godtok de ikke og sykepleieren fulgte meg helt til parkeringsplassen for å sjekke at noen virkelig fulgte meg hjem.

Er glad for det,kastet opp i bilen og trengte hjelp til å komme meg inn i senga og gå på do det første døgnet. Jeg tok tablettene jeg fikk med,de måtte jeg slutte med fordi jeg var konstant svimmel og uvel.

Anonymkode: d5646...729

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tok fettsuging på mage og flanker for 2 mnd siden.Jeg ville gå ned i bilen selv fra klinikken slil at mannen skulle slippe å dra alle 3 barna ut av bilen.Det godtok de ikke og sykepleieren fulgte meg helt til parkeringsplassen for å sjekke at noen virkelig fulgte meg hjem.

Er glad for det,kastet opp i bilen og trengte hjelp til å komme meg inn i senga og gå på do det første døgnet. Jeg tok tablettene jeg fikk med,de måtte jeg slutte med fordi jeg var konstant svimmel og uvel.

Beklager,svarte i feil tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...