AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Hva er helseskadene ved langvarig stress og uro? Er det Lavere levealder? Link? Anonymkode: 970a3...281
Wiggins Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 Det er mange ting man øker risikoen for, men det er vel spesielt hjerte- og karsykdommer, der hjerteinfarkt er det mest alvorlige.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 Det kan føre til en rekke sykdommer, både fysiske og psykiske
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Det er lettere å få autonome sykdommer ved langvarig stress. Jeg har hatt en svært traumatisk barndom, så levde under svært høyt stress i 16 år. De mener jo og at det gjør større skader på deg, da det skjer i barndommen. Siden det er da du er i størst utvikling. Så har jeg gått med PTSD etterpå, så kronisk stress. Nå har jeg blitt 42 år, og sliter veldig med flere autonome sykdommer. Fikk 3 av de allerede som barn, men da i mild grad, så har de med årene bare blitt gradvis verre. Anonymkode: e93d0...42b
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. juni 2018 #5 Skrevet 16. juni 2018 (endret) På 16.6.2018 den 9.20, AnonymBruker skrev: Det er lettere å få autonome sykdommer ved langvarig stress. Jeg har hatt en svært traumatisk barndom, så levde under svært høyt stress i 16 år. De mener jo og at det gjør større skader på deg, da det skjer i barndommen. Siden det er da du er i størst utvikling. Så har jeg gått med PTSD etterpå, så kronisk stress. Nå har jeg blitt 42 år, og sliter veldig med flere autonome sykdommer. Fikk 3 av de allerede som barn, men da i mild grad, så har de med årene bare blitt gradvis verre. Anonymkode: e93d0...42b Ja, stress påvirker immunforsvaret kraftig Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #6 Skrevet 16. juni 2018 https://psychcentral.com/lib/the-physical-effects-of-long-term-stress/ Leser om det selv etter massive perioder med langvarig stress og blodtrykket mitt er nå høyt.. Anonymkode: 9996b...d68
Filicia Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 Jeg sliter med langvarig stress og uro. Har lavt blodtrykk og ofte blodtrykksfall som ofte plutselig kommer og jeg da blir veldig svimmel, ørene piper og suser og jeg hører dårligere, svimmel, alt går rundt og alt blir uklart på synet. Ekkelt. Så dette kan komme fra det psykiske da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå