la_luz Skrevet 2. mars 2005 #1 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei, Jeg har blitt litt oppslukt om sukker i diskusjonen som har vært i media i det siste… hvis noe har fått med seg det. I den forbindelse har jeg laget et nettsted www.antisukker.no Nå er det vel såpass representativt til at andre kan ta en titt på det. Håper dere liker det, stikker innom innimellom, og til og med diskuterer litt i forumet - hvis dere intresserer dere for temaet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 2. mars 2005 #2 Del Skrevet 2. mars 2005 Fin side. Du bør få med deg denne linken da. http://www.sukkerkalkulatoren.no/index.php Fikk ikke lagt den inn uten å registrere meg,og det gadd jeg ikke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2005 Da har jeg lagt til sukkerkalkulatoren, noen andre som har tilbakemeldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 3. mars 2005 #4 Del Skrevet 3. mars 2005 fin side, men blir litt ensidig med bare sukker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå