Gå til innhold

...og vi fanger noen timer

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Blir det GP på deg ikveld da?

Noen planer?

Vi skal se GP og sikkert ta noen øl ;)

God lørdag! :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spent på hva du synes om filmen, jeg gleder meg stort til å se den.

Ha en fortsatt fin helg :)

Skrevet

Filmen var kjempebra. Anbefales! Skal nok kanskje se GP senere. Er ikke akkurat favorittprogrammet mitt, men... Nå sitter jeg her og prøver å lese. Er ganske våken, men bare utrolig umotivert. Men det nærmer seg fort eksamen, så jeg må snart ta meg sammen. Så litt på "Agnes Cecilia" på SVT1. Ble skuffa, syns hørespillet var mye bedre! Ingen ting slår hørespillene som gikk på lørdagsbarnetimen. "Stjernene forteller", "Tordivelen flyr i skumringen" osv.

Gjest gjesta
Skrevet

Håper lesinga går greitt! :kyss::klem:

Kjipt på en lørdags kveld sikkert?

Men må man så må man.

Ja GP varer helt til 0020 tror jeg, så du får titte innom iblant ;)

Tror Wig Wam klarer seg bra.

Så kult hvis de vinner!

Nå er jeg i andre øla. Herlig..

Hele kvelden hjemme med sambo :kysse:

Er samboen din hjemme ikveld da?

Skrevet

Grand Prix utkonkurrerte lesetrangen i går... og jeg syns faktisk det var bedre enn på lenge! (kanskje det at jeg gadd å engasjere meg litt som gjorde det) I alle fall færre enn tidligere som sang plagsomt surt.

Jeg likte alle de litt rocka låtene, jeg. Dvs Russland, Ukraina, Sveits, Moldova, Norge. Og så syns jeg verset på den svenske ikke var så verst. + likte den danske litt. Og Frankrike syns jeg hadde en fin, enkel, søt sang.

Men det beste av alt var jo "tegnspråk" / boyband-moves'ene til Latvia. Kan se det om og om igjen. Kjempemorsomt! Han ene virka så opphengt i å gjøre det riktig, skikkelig konsentrert.

I dag har jeg sett "leningrad cowboys" - morsom film. Litt kg-tid nå, og kanskje lesing senere.

Gjest gjesta
Skrevet

Ja, Sveits, Moldova & Norge likte jeg best!

Og Malta.. :-D

Håper du får til å lese litt idag da ;)

Er det eksamen snart?

Er sambo hjemme?

Vi trykker på dataen begge to her.

Tror jeg trenger en hvil nå hvis vi skal ut entur senere.

Skal du se BB finalen?

Skal bli digg... & skal kjøpe no digg :Hehe: å knaske på i sofaen.

Kos deg! :klem:

Gjest seroxata
Skrevet

hey! måtte innom og lese dagboka di, ettersom jeg har vært ganske nysgjerrig på deg ei god stund nå :wink:

Skrevet

Hei englefjes :P

Jippi!!! Idag hentet jeg funksjonærtrøya mi og i morgen er det funksjonærfest :hoppe: Men, den får jeg ikke vært på :-( skal på seminar i Oslo i helgen.

Men, nå nærmer det seg ihvertfall!!

God helg!

Skrevet

Hei. Nå er det under 2 uker til eksamen. Uka som gikk klarte jeg å bli sittende på jobb noen timer et par kvelder, og lese litt notater fra forelesninger. Er ganske fornøyd med det, men det er mye å lese hvis jeg skal lese alt. Kjenner jeg meg rett så skal jeg ikke det!

Alwa: Æsj, nå klarte jeg ikke å få til de krøllstrekene, brukte 5 min på å prøve meg fram... har jo klart det før... Æsj. Men "hei!" i alle fall!

maisen: Da er det vel på tide å kikke litt på programmet og bestille billetter for min del da!? God helg. Håper det er hyggelig på seminar!

chrizzy: Håper msn din funker snart igjen, da er ingen ører trygge!

sexorata: Så artig! Takk for besøk. Jeg har kikka til deg også. Kommer innom igjen, jeg.

Hixerbear: Tusen takk for hilsener flere steder! Skal sende en tilbake jeg.

dark angel: under 2 uker til eksamen ja. Trodde jeg skulle ha bedre tid, men... Håper det står bra til med deg!

Gjest seroxata
Skrevet

God helg til deg;D koselig at du stakk innom meg :wink:

Skrevet

:vinke: Takk for "praten" i går, satte pris på det der jeg satt i all min ensomhet :wink: .

Håper du har en effektiv lese-søndag da!! :klem:

Gjest Valhalla
Skrevet

Kjære englefjes' dagbok

I morgen har jeg eksamen, tittet litt gjennom pensum og tenkte meg til hva vi antagelig ville få. Så nå har jeg satset alt på en bok, det kan enten gå bra eller veldig dårlig. Lykke til i morgen Valhalla.

Skrevet

Hei på deg,- takk for hilsen i boka mi :P

Tenk at du også har :vinke: ????

Du får nok bestille billetter nå ja, de går unna som varmt hvetebrød i år :sjarmor:

2 uker til eksamen :o Det går sikkert bra! Jeg er utrolig glad for at den perioden er over :hoppe: Kan godt tenke meg å gå mer på skole (den evige student :wink: ), men da vil jeg ikke ha eksamen, nei. Det har jeg hatt nok av :P

Håper du har en fin helg selvom du må lese mye!

:klem:

Gjest gjesta
Skrevet

Hatt en fin helg? :klem:

Jeg slapper bare av hjemme ikveld.

Akkuratt farga håret.

Hva du gjør på da? Leser til eksamen kanskje?

Ha en koooos kveld! :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei sveis!

Jeg hopper innom kg en tur. Blir ikke så mye for tiden, men nå er man her iallefall :) Håper du har det bra :Nikke:

Skrevet

Håper det går bra med lesingen?

Og at du kan ta deg litt fri til helgen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...