Gå til innhold

Krise! Hvilken bh med slik kjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Litt krise! Har kjøpt meg en kjole med dyp hals og dyp utskjæring på sidene også, men har ingen riktig bh jeg kan bruke med den. Hva slags bh kan man bruke til slike kjoler, slik at de ikke synes men samtidig gir et fint løft/fin byste? Jeg har ikke så store bryster, bruker 70c. 

Kjolen er noe ala denne: https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/goddiva/maxikjoler/pleated-osvar-dress-navy 

Hvilke fysiske butikker finner jeg slike bher i Oslo? 

Håper på raskt svar! :):)

Anonymkode: 3534b...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redd for at bh vil synes i en slik kjole. Jeg ville gått uten. Er du rett for at brystvortene vises, så kan du kjøpe slike silikonbh eller brystteip

Anonymkode: c03c3...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville jeg enten teipet opp brystene eller brukt nipple covers

Anonymkode: c388b...c07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan gå. Kjøp en BH der spilen er lengre ned, og et sånn "bånd" som skal dra beltet ned på ryggen. De har sistenevnte på Change.

Mener at jeg har sett førstenevnte på Nelly.com? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dobbelsidig teip slik ikke kjolen faller av ved puppene og null bh.

Anonymkode: e5f8f...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Jeg har kjøpt meg fashion tape/brysttape og er spent på hvordan det fungerer. Har aldri brukt det før. Blir jo sikkert litt varm i kjolen utover kvelden, så er litt redd det bare skal skli av. 😐 Noen tips til hvordan man tar på tape for at det skal holde best mulig og ikke skli av? Den tapen jeg kjøpte er ikke så bred heller, kanskje jeg burde bruke sånn vanlig tjukk tape/gaffatape? 

Anonymkode: 3534b...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 11.31, Tibbie skrev:

Dette kan gå. Kjøp en BH der spilen er lengre ned, og et sånn "bånd" som skal dra beltet ned på ryggen. De har sistenevnte på Change.

Mener at jeg har sett førstenevnte på Nelly.com? :) 

En sånn bh hadde vært perfekt, men jeg er ikke helt sikker på hva du mener. Kunne du legge til et bilde? :) Og hva slags belte tenker du på, hvor fester du "enden" av den? Prøvde litt med teip nå, men synes ikke det ble så bra..:/

Anonymkode: 3534b...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

En sånn bh hadde vært perfekt, men jeg er ikke helt sikker på hva du mener. Kunne du legge til et bilde? :) Og hva slags belte tenker du på, hvor fester du "enden" av den? Prøvde litt med teip nå, men synes ikke det ble så bra..:/

Anonymkode: 3534b...29d

Jeg har lagt ved linker i innlegget under det du siterte :)

Belte er festet i BH'en din. Altså, det som går hele veien rundt deg. Cupen er det som puppene ligger i.

Det "båndet" du kan kjøpe, festes i spennene på BH. Det går rundt magen, sånn at det drar beltet lengre ned. Jeg er kjempedårlig til å forklare, så håper at dette skjermbildet fra nettbutikken til Change forklarer litt bedre : )

2r70jzk.png

Du kan jo prøve dem gratis i butikk, og om du ikke orker det, så taper du ikke så mye om du handler på nett og ikke liker dem. Sånne koster ikke så mye. Nelly.com har også sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tibbie skrev:

Jeg har lagt ved linker i innlegget under det du siterte :)

Belte er festet i BH'en din. Altså, det som går hele veien rundt deg. Cupen er det som puppene ligger i.

Det "båndet" du kan kjøpe, festes i spennene på BH. Det går rundt magen, sånn at det drar beltet lengre ned. Jeg er kjempedårlig til å forklare, så håper at dette skjermbildet fra nettbutikken til Change forklarer litt bedre : )

2r70jzk.png

Du kan jo prøve dem gratis i butikk, og om du ikke orker det, så taper du ikke så mye om du handler på nett og ikke liker dem. Sånne koster ikke så mye. Nelly.com har også sånne.

Den skjuler vel bare BH-en bak, og på TS sin kjole vil jo en vanlig BH synes foran.

Anonymkode: a1773...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt bikinioverdeler noen ganger i vanskelige kjoler. Har noen trekant bikinier med enkle snorer som er geniale. Kanskje du kan lete blant bikinier også?

Anonymkode: 0d52a...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den skjuler vel bare BH-en bak, og på TS sin kjole vil jo en vanlig BH synes foran.

Anonymkode: a1773...28d

Nei, hun må bruke en BH som har lav spile fremme.

Dette skrev jeg også om (med link) i det første innlegget :) Hun må bruke riktig BH + en belteskjuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...