Gå til innhold

25 År!??

B.A.

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette passer inn her. Men mine foreldre har 25års bryllups dag, og jeg trenger gavetips...

Hva gir man til dem? Må være noe som koster litt og som ikke er så vanlig. (middag, teaterforestilling, spa, kino, vinkurs...er allerede brukt opp.)

Kjempeglad for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og mine foreldre har 35 års bryllupsdag snart så jeg henger meg på denne her i håp om noen originale gaveideer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da mine foreldre hadde perlebryllup ga vi dem et album med bilder fra årenes løp som vi hadde samlet sammen og kopiert. Blant annet fra deres barndom, giftemål, episoder verdt å ta bilder av etc. Vi levna plass i albumet slik at de kunne sette inn bilder i årene som kom. Det satte de stor pris på. I tillegg hadde vi spleisa på annen gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har foreldre som har lettere for å ta seg en tur til syden istedenfor å gjøre det de egentlig har lyst til; reise nordover med hurtigruten..

Så vi ga de et gavekort til en valgfri tur med hurtigruten!

Det ble i vårt tilfelle suksess, men kan selvfølgelig vere kjedelig for andre kanskje... :sjenert:

Det med albumet over var kjempesmart!! :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det med albumet var kjempesmart, men hvordan skal jeg få tak i bilder de har selv fra barndommen vår osv.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då mampap feira sølvbryllaup (januar) laga me eit album med ei side for kvart å dei har vore gifte. Altså overskrifta påsida var årstalet (starta på 1980), og så hadde me eit bilde av dei frå det året (gjerne bilde av familien, i alle fall av mamma og pappa), dessutan gjekk me på biblioteket og fann gamle 'Hvem, hva, hvor' og skreiv inn ein del nyhende frå januar det aktuelle året. Og så skreiv me inne kven som toppa VG-lista (3 øvste plassene) på deira bryllaupsdag dei ulike åra.

Mykje arbeid - særleg fordi me måtte 'snike' oss heim og leite i gamle negativ/bilde, og få kopiert og sett tilbake på plass. Men dei vart så glade!

Albumet ligg framme i stova framleis, og blir vist til besøkande med stor stolthet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den siste ideen der var jo kjempegod da. Det går jo an å lage en slik mimrebok med diverse nyheter fra alle disse årene, uten at vi klarer å få i alle bildene fra årstallene også.

Man kan jo fylle sidene med ting de setter pris på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa er veldig glad i den dfds båten til København så de fikk tur der. Suite begge veier og på hotellet i København var det ordnet slik at det stod muserende vin, øl og frukt på rommet når de kom (det var faktisk bare en miniutgift). Suitene på båten hadde også musserende vin, frukt og kaker inkludert + at de fikk spise frokost et annet sted. De var storfornøyde ihvertfall.

Noe de aldri hadde brukt penger på selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempe gode tips :)

Likte spesielt den mimreboka for hvert år. Men vet ikke om det finnes bilder fra hvert år de har vært gift, tror jeg må ut på jakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min og jeg tok bilde av oss hos fotograf til mors og fars sølvbryllup, og det synes de var veldig stas. - Men til det neste jubileet deres skal jeg jammen huske på den gode ideen med mimrealbumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...