Gå til innhold

Hvorfor er du utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er generelt ganske nysgjerrig på dette med utroskap. Ønsker ikke at dette skal være en tråd der vi hetser utroskap, men svarer på noen spørsmål angående utroskap.

- Hvorfor er du utro?

- Har du en partner på siden eller en «one night stand» fra tid til annen?

- Hvorfor går du ikke fra partneren du er i et fast forhold med?

- Tror du du hadde klart å være i et forhold uten å være utro? Evt hva skulle til for at du hadde klart å holde deg til bare en partner?

- Hvordan hadde du reagert hvis du fant ut at din faste partner også var utro?

- Har du dårlig samvittighet?

 

Takker for alle svar😊 Og håper vi kan holde en hyggelig tone selv om dette er et ganske betent tema

Anonymkode: 86e5e...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Hvorfor er du utro? Er og har alltid vært rastløs og eventyrlysten og hatt stor appetitt på sex. Etter at vi fikk barn har sexlivet i i perioder vært trått.

- Har du en partner på siden eller en «one night stand» fra tid til annen? Periodevis fast elskerinne.

- Hvorfor går du ikke fra partneren du er i et fast forhold med? Fordi jeg elsker henne og hun er mor til våre barn. Og vi har det stort sett bra sammen.

- Tror du du hadde klart å være i et forhold uten å være utro? Evt hva skulle til for at du hadde klart å holde deg til bare en partner? Ja, med en bedre match en hun jeg er gift med nå (vi er svært forskjellige, med svært ulik bakgrunn, men har funnet et felles fundament som har vist seg å være rimelig solid.

- Hvordan hadde du reagert hvis du fant ut at din faste partner også var utro? Det tror jeg jeg hadde tatt med fatning. Vi har ikke noe åpent forhold som sådan, men hvis hun har behov jeg ikke klarer å tilfredsstille, så må hun få tilfredstilt de behovene andre steder. Men det kommer veldig ann på hva og hvordan....

- Har du dårlig samvittighet? Ja, selvfølgelig.

Anonymkode: 58e72...bb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utro.

Hovedgrunnen er mangel på bekreftelse og oppmerksomhet innad i forholdet. Mannen min tar meg fullstendig for gitt. Vi har mindre sex enn jeg ønsker. Vi gjør aldri noe sammen uten barna. Jeg har tatt initiativ mange ganger, men mannen min prioriterer ikke oss. Alt annet går foran. Mannen min har gjennom mesteparten av forholdet hatt kontakt med andre damer bak min rygg. Jeg vet ikke om det har skjedd noe fysisk, men regner egentlig med det. Emosjonellt utro har han hvertfall vært. Dette preger forholdet og min egen moral.

Jeg har fallt for en annen mann, og vi har hatt sex noen ganger.

Jeg går ikke fra mannen min pga barna. Vi fungerer veldig bra som foreldre sammen, og vi er glade i hverandre. 

Jeg hadde definitivt klart å være i et forhold uten å være utro. Det strider imot alt jeg står for å være det nå.. 

Hadde i utgangspunktet blir såret om en partner var utro. Men om min nåværende mann var det, ville jeg ikke brydd meg så mye.

Ja, jeg har veldig dårlig samvittighet. 

Anonymkode: a0a93...2c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvorfor er du utro?
Jeg var utro for noen år siden fordi jeg savnet sex, nærhet og en form for bekreftelse...

- Har du en partner på siden eller en «one night stand» fra tid til annen?
Bare one night stand

- Hvorfor går du ikke fra partneren du er i et fast forhold med?
Nå går ting mye bedre, pluss at vi har barn sammen og at vi er veldig glad i hverandre.

- Tror du du hadde klart å være i et forhold uten å være utro? Evt hva skulle til for at du hadde klart å holde deg til bare en partner?
Jeg tror det. Jeg må ha et aktivt sexliv med nærhet og kommunikasjon som går begge veier sånn at vi begge to vet hva vi trenger, liker og eventuelt savner i samlivet

- Hvordan hadde du reagert hvis du fant ut at din faste partner også var utro?
Jeg tror det hadde gått greit. Jeg er ikke så sjalu av meg og mistenker at hun allerede har vært utro mot meg uansett. Jeg har ikke tatt det opp fordi jeg ikke trenger den konflikten akkurat nå, nå som vi har det så bra. Viser det seg at dette stemmer så er jo ikke jeg noe bedre heller. Forøvrig så har hun allerede innrømmet at hun har klina med en fyr på en fest som hun var (er?) forelsket i. Jeg reagerte med å late som jeg ble såret, for å deretter tilgi henne. Men innerst inne tenkte jeg at det ikke var så nøye, og følte meg heller ikke sjalu.

- Har du dårlig samvittighet?
Selvsagt.

Anonymkode: 2f355...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...