AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 Hei! Har gått på loette i 2 år nå. Fikk noen med mindre hormoner da jeg fikk migrenelignende tilstander ved mensen på andre p-piller. Først nå opplever jeg mellomblødninger på denne pillen, kan det oppstå plutselig? Tidligere på min pillefrie uke har mensen vart i maks 4 dager. Men denne mellomblødningen har pågått i 6 dager nå. Tidligere har jeg også kun brukt gul ob, men må nå bruke rosa ob for å ikke blø gjennom. Jeg har fortsatt med pillene under mellomblødningene her, og er kun på uke nr 2 på brettet. Har ikke glemt noen piller eller gjort noe uvanlig i det siste som skulle forstyrret kroppen på den måten. Burde jeg bare fortsette ut brettet eller ta en pillefri uke? tenker jo å slutte på den etterhvert, men er ikke helt klar for det enda selv om det hadde passet ypperlig når det oppstår slike forstyrrelser. Anonymkode: a0c1d...bc8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 Hvor ofte pleier du å ha pillefri uke? Hvis du pleier å ha det hver måned (eller nesten hver måned) har du mest sannsynlig glemt en pille eller at den ikke har blitt tatt opp hvis du plutselig opplever et uvanlig blødningsmønster nå. Hvis du slutter midt i et brett er du ikke lenger beskyttet, så det er nok ingen god ide. Jeg syns innlegget ditt er forvirrende, men det beste er nok å fortsette ut brettet Anonymkode: 3c342...e75
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #3 Skrevet 15. juni 2018 Jeg går på p piller med svært få hormoner, hvis jeg glemmer pilla 1-3 dager får jeg sterke mellomblødninger. Og derigjennom nesten helt avbrutt menssyklus. Anbefaler deg å ta alle pillene til riktig tid, hver dag! Hvis du vil slutte på dem så avslutter du etter endt mens-uke. Anonymkode: 7cc11...236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå