AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 Hei Jenta mi startet i bhg ifjord høst da hun var 2.5år. Aldri har hun vært så mye syk som da. Hver eneste måned faktisk. Nå i de 2 siste månedene så er hun nesten ikke i bhg. Hun er der mandag feks, og blir varm på ettermiddag og feber på kvelden. Så blir hun borte fra bhg i par dager til det er over. Vi sender henne i bhg igjen og hun fungerer fint i noen dager før det er pån igjen. Samme greia igjen. Så sender vi henne på bhg og pån igjen. Samme greia igjen. Så har vi henne hjemme i en hel uke og ser an. Feberen ga seg etter 3dager hjemme og da hun ble hjemme resten av uken så kom ikke feberen tilbake. Så sendte vi henne til bhg og igjen kom feberen. Jeg skjønner ikke dette. Er noe hun ikke tåler i bhg eller noe bhg gjør feil? Er det all sola hun ikke tåler? Hun er alltid ute uten sko og sokk og lue. Vet ikke om det har noe å si jeg.... Anonymkode: e1c21...7b9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 Kan det ha noe med mandlene å gjøre? https://helsenorge.no/sykdom/ore-nese-hals-og-munn/betente-mandler Anonymkode: a64bb...54a
Belima Skrevet 15. juni 2018 #3 Skrevet 15. juni 2018 I ditt tilfelle ville jeg kontaktet lege og få sjekket henne. Ikke normalt at et lite barn får så ofte feber. Hvor høy er tempen da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå