Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #41 Del Skrevet 4. mars 2005 Sitat Au' date='da :nervøs:[/quote'] Nei, forresten - hun kaller meg manisk depressiv (enten på topp eller på bånn), så jeg tror nå jeg kan vifte med en slags hobbypreget dobbeltdiagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #42 Del Skrevet 4. mars 2005 Aha. Ja, eplet faller sjelden langt fra stammen, veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #43 Del Skrevet 4. mars 2005 Sitat Aha. Ja, eplet faller sjelden langt fra stammen, veit du Fanken, det kom jeg ikke på å si ... Hehe. Nå skal vi snart ha fredags-grøt-samling i kantina. Jeg har som vanlig (denne uka) ikke gjort stort, men så er det jammen kjedelig stoff også. Det er så mye fyllstoff, som er helt unødvendig, at jeg mister helt tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #44 Del Skrevet 4. mars 2005 Link til informasjon om Gulag, og andre leirer i Russland og sentral-/øst-Europa. Og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #45 Del Skrevet 4. mars 2005 Siden jeg nettopp sjekka kontoen utgår smågodtposen med astronautiske kneløft. Heldigvis er det is og sorbet i fryseren, og med sjokoladesaus, banan og jordbær til, blir det fortreffelig likevel. Jeg har ikke mye lyst til å gå på jobb i helga, men det er nå like greit å være der, som å være tiltaksløs hjemme. Håper jeg kommer godt i gang med denne Gulag-boka jeg maser så mye om - den virker veldig bra, men jeg må ha fokus når jeg leser, og være opplagt. Har flere bøker som ligger i kø, som jeg gleder meg til å ta fatt på, blant annet: 1. Antony Beevor: Berlin - The downfall 1945 (andre bøker av ham jeg har tenkt å skaffe: Stalingrad, The Spanish Civil War og The mystery of Olga Chekhova). og 2. Thorwald Dethlefsen: The healing power of illness. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #46 Del Skrevet 4. mars 2005 Herre jemini, nå har jeg hørt det òg. :o Fyren som sitter ved siden av meg (på datasalen) ler som en blanding av en drukna fisk, Johnny-Ola og en ødelagt traktor-motor ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #47 Del Skrevet 4. mars 2005 Linker: Falstad fangeleir Assasinerene Koreakrigen Nygotikken Europas historie Diverse (kultur) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #48 Del Skrevet 4. mars 2005 Sitat Fyren som sitter ved siden av meg (på datasalen) ler som en blanding av en drukna fisk' date=' Johnny-Ola og en ødelagt traktor-motor ...[/quote'] Skal ikke se bort i fra at det virkelig er en blandingsrase det der Bollerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #49 Del Skrevet 4. mars 2005 NOE var det ihvertfall. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #50 Del Skrevet 4. mars 2005 Vet du, jeg har sjelden rusk i bollen min jeg.. Men jeg hadde et plagsomt et i øyet i dag ! I den grad poteter har øyne... Nå gikk jeg glipp av Idol også fordi telefonrøret gikk nesten varmt her. Ha en fin helg under pleddet, tjohoi ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #51 Del Skrevet 9. mars 2005 hallu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2005 #52 Del Skrevet 10. mars 2005 Have a nice day Bolla :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 10. mars 2005 #53 Del Skrevet 10. mars 2005 God bedring ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 14. mars 2005 #54 Del Skrevet 14. mars 2005 Du glimrer med ditt fravær, ja... Hallo, hvor er duuu ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå