Gå til innhold

Andre boller


Gjest Bollerusk

Anbefalte innlegg

Gjest Bollerusk

(Jeg MÅTTE jo bare velge den mest opplagte, klisjèaktige tittelen som jeg bare klarte å finne. :ler:)

Jeg har egentlig et annet nick her inne på KG, men siden jeg den siste tida omtrent har blitt hetende Bollerusket, så passet jo det ganske bra!

I dag har jeg faktisk ikke gjort noenting fornuftig, og er ikke fornøyd i det hele tatt - noe jeg tror jeg skal bøte på med å gå meg en passelig lang tur i skogen etterpå.

Har jo fri hele kvelden uansett, så jeg får jo lest litt i dag også (selv om jeg egentlig har vært ganske flink dette semesteret).

OK - jeg har vært litt flink - jeg sto jo faktisk opp kvart over sju, og satt i meditasjon en liten stund.

Jeg har et kokkeprosjekt - som går ut på at jeg faktisk skal lære meg å lage mat!

Pluss: vi har nå faktisk fått orden på kjøkkenet vårt

Minus: det er kjedelig og dyrt å lage god, tidkrevende mat til èn person

Jeg har likevel ambisjoner, litt sånn i det små (til jeg måtte få noen å skjemme bort i matveien en gang i tida) - det er jo ganske gøy når man først begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bollerusk

Takk, Arkana og meja!

Humøret løfta seg litt - har avtale (med J) i kveld, og det er såpass sent at jeg rekker alt jeg hadde tenkt (mat, jogge, lese og å spise felles-dessert på kjøkkenet) likevel.

Siden vi (jeg og J) ikke har sett hverandre på noen uker, og han reiser utenlands på fredag, har vi planer om overdose av hverandre i dag og morgen.

Det tror jeg blir brillefint. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusk

Hei *Fiona*!

Pass deg så du ikke sier noe som kan støte meg - da blir det klask på lanken og tvangssletting. :sjarmor:

Nicket mitt er vel ikke superhemmelig akkurat, men jeg venter litt med å linke dem sammen. Om ikke annet, så for å være kostbar. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bollerusk

Jeg måtte ta meg den frihet og sakse denne fra forumet:

Det var en gang en mann som var skrekkelig stygg, han var så stygg at det nesten var litt vondt å se på ham. Han fikk seg imidlertid en dame, og hun var enda styggere.  

De fikk en baby, som faktisk var så stygg at de måtte kaste'n.

Jeg vet jeg har dårlig humor, men jeg lo så jeg holdt på å dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta meg den frihet og sakse denne fra forumet:

Jeg vet jeg har dårlig humor, men jeg lo så jeg holdt på å dø.

Huff :ler:

Gratla med dagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusk

Hola Fisken, Bettie og Grooo. :vinke:

Jeg burde sikkert disket opp med noe avansert, men du får bake deg en bolle sjøl. For din egen sikkerhet! :ler:

Det er satans kaldt om dagen, og i går var det beste å grave seg ned i tide.

Jeg klarte jo selvfølgelig likevel å oppholde meg mer ute akkurat i går, enn jeg vanligvis pleier.

Først var t-banen forsinka, så ble den faktisk innstilt.

Det har vel omtrent aldri skjedd før, så jeg måtte jo bare flire, mens nesehåra frøs til istapper, og Rudolf-looken var helt på plass.

Ikke nok med at første bane var innstilt - jeg klarte også å gå på FEIL bane når den først kom!

Siden jeg ikke hadde spesielt mye i Nydalen å gjøre, måtte jeg snu, og banen var selvsagt forsinka her også. Så fikk jeg endelig gått av for å vente på neste bane, som merkelig nok kom til riktig tid.

Det var svartens kaldt, og jeg skal kjøpe meg lue. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Velkommen i nyoppussa utgave og med ny dagbok :blomst_opp:

Ikke nok med at første bane var innstilt - jeg klarte også å gå på FEIL bane når den først kom!

Å tro meg, det der har alle gjort :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusk

Takk ~Alwa~ . :)

Ja, jeg har gjort det en gang før også, men denne gangen var vi faktisk flere - så jeg tror de hadde feil skilt på t-banen som kom.

Høres ut som verdens dårligste unnskyldning, men jeg tror faktisk det sto riktig navn på den, siden vi var så mange som måtte ta omveien tilbake.

Vi sier det sånn. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bollerusk

Hey, jeg leser faktisk.

Filmer å se:

Vår, sommer, høst, vinter...og vår

Loop (med Arne Næss)

Armbryterskaren från Ensamheten

Mot veggen

Der Untergang

Million dollar baby

Har planer om å ta meg en tur på kino, alene, i morra - det har jeg ikke gjort før, og det passer meg fint.

Vår/sommer/høst/og årstidskrøll har visst blitt tatt av, så den får jeg kjøpe på DVD når den tid kommer... Det var synd.

Da blir det enten Loop eller Ensamheten i morgen, tenker jeg.

På lørdag skal vi se Der Untergang, og de andre får jeg vel klemme inn en eller annen annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusk
Neimen HEI' date=' DU :sjarmor:[/quote']

Godt du begynte, jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle begynne. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bollerusk

Det var på ingen måte meningen at du ikke skulle skjønne det heller. :wink:

Du skulle vært her... så kunne vi gått på kino i morra. Og spist perverse mengder popcorn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusk

Juhuu!

En lang telefonsamtale til Trondheim i går var inspirerende.

Jeg får besøk i påska, og helga etter drar vi til Dovre på skitur. Gleder meg. :)

M er verdens beste skravle-skit-person, og det blir helt ypperlig å parkere på Divan med henne, drikke kakao med krem, spise sjokoladekake og la ironien flyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det var på ingen måte meningen at du ikke skulle skjønne det heller. :wink:

Du skulle vært her... så kunne vi gått på kino i morra. Og spist perverse mengder popcorn.

Det skulle jeg. Definitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...