Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #21 Skrevet 3. mars 2005 HaLu. Grattulerer så meget med dagbok, håper den får hevet seg masse.
Gjest Bollerusk Skrevet 3. mars 2005 #22 Skrevet 3. mars 2005 Nå er jeg så sulten at magesekken snart krymper bort i protest. Vondt i hodet av all PC-stirring i dag (selv om jeg har gjort mer enn i går), blir fint med pausemat- og skravling. Etterpå blir det husj hjem og rydde, til det blir besøk i åtte-tida. Jeg skal få middag - 10 poeng.
Gjest Bollerusk Skrevet 3. mars 2005 #23 Skrevet 3. mars 2005 Grattulerer så meget med dagbok, håper den får hevet seg masse. Neppe, siden det er min deig. Hei!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #24 Skrevet 3. mars 2005 Neppe, siden det er min deig. Da får vi hjelpe deg da
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #26 Skrevet 4. mars 2005 hva skal skje i helgen? boller,brus og seigmen?
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #28 Skrevet 4. mars 2005 Helgen blir litt innskrenket, siden jeg var så umåtelig snill å ta 10-timersvakter både lørdag og søndag (krise på jobb). Da får jeg jo bare enda større grunn til å ta av i kveld - og da snakker jeg ikke om alkohol & annen moro, men å bruke minst mulig kalorier, mens jeg stadig fyller på mer. I går fikk jeg helt nydelig finnbiff av J, og vi hadde en koselig kveld. Forretten bestod av baguett med kaos-fyll (parmasan, bacon, stekte grønnsaker, salat og sitronpepper), og appelsinsorbet til dessert. Vi hadde en lang session om ekser, og jeg blir virkelig imponert over folk som klarer å finne kjæresten sin på bussen! Det må eg sei. Skrellet, du har en vakker avatar.
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #29 Skrevet 4. mars 2005 Kjærester dukker opp der man minst forventer det vet du
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #30 Skrevet 4. mars 2005 Kjærester dukker opp der man minst forventer det vet du Nei - det betyr at jeg kommer til å finne noen på Blindern, og det er hakke umulig!
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #32 Skrevet 4. mars 2005 Kjøp deg en sil.... Alt detter igjennom, og ut i vasken, i mine siler. Nei, forresten - ikke absolutt alt. Det blir igjen litt rusk.
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #33 Skrevet 4. mars 2005 Litt rusk, helt nederst i bollen, liksom...
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #34 Skrevet 4. mars 2005 Litt rusk' date=' helt nederst i bollen, liksom... [/quote'] Ja... men det er et ganske fint rusk.
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #36 Skrevet 4. mars 2005 Man trenger ikke akkurat være detektiv Hæ??
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #37 Skrevet 4. mars 2005 Du lider seriøst av en splittet personlighet....
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #39 Skrevet 4. mars 2005 Du lider seriøst av en splittet personlighet.... Jeg vet det, det samme sier mora mi.
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #40 Skrevet 4. mars 2005 Jeg vet det, det samme sier mora mi. Au,da :nervøs:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå