Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #21 Del Skrevet 3. mars 2005 HaLu. Grattulerer så meget med dagbok, håper den får hevet seg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 3. mars 2005 #22 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå er jeg så sulten at magesekken snart krymper bort i protest. Vondt i hodet av all PC-stirring i dag (selv om jeg har gjort mer enn i går), blir fint med pausemat- og skravling. Etterpå blir det husj hjem og rydde, til det blir besøk i åtte-tida. Jeg skal få middag - 10 poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 3. mars 2005 #23 Del Skrevet 3. mars 2005 Grattulerer så meget med dagbok, håper den får hevet seg masse. Neppe, siden det er min deig. Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #24 Del Skrevet 3. mars 2005 Neppe, siden det er min deig. Da får vi hjelpe deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #25 Del Skrevet 4. mars 2005 Ha en fin helg bollemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #26 Del Skrevet 4. mars 2005 hva skal skje i helgen? boller,brus og seigmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #27 Del Skrevet 4. mars 2005 *Poteten danser samba* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #28 Del Skrevet 4. mars 2005 Helgen blir litt innskrenket, siden jeg var så umåtelig snill å ta 10-timersvakter både lørdag og søndag (krise på jobb). Da får jeg jo bare enda større grunn til å ta av i kveld - og da snakker jeg ikke om alkohol & annen moro, men å bruke minst mulig kalorier, mens jeg stadig fyller på mer. I går fikk jeg helt nydelig finnbiff av J, og vi hadde en koselig kveld. Forretten bestod av baguett med kaos-fyll (parmasan, bacon, stekte grønnsaker, salat og sitronpepper), og appelsinsorbet til dessert. Vi hadde en lang session om ekser, og jeg blir virkelig imponert over folk som klarer å finne kjæresten sin på bussen! Det må eg sei. Skrellet, du har en vakker avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #29 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjærester dukker opp der man minst forventer det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #30 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjærester dukker opp der man minst forventer det vet du Nei - det betyr at jeg kommer til å finne noen på Blindern, og det er hakke umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #31 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjøp deg en sil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #32 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjøp deg en sil.... Alt detter igjennom, og ut i vasken, i mine siler. Nei, forresten - ikke absolutt alt. Det blir igjen litt rusk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #33 Del Skrevet 4. mars 2005 Litt rusk, helt nederst i bollen, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #34 Del Skrevet 4. mars 2005 Litt rusk' date=' helt nederst i bollen, liksom... [/quote'] Ja... men det er et ganske fint rusk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #35 Del Skrevet 4. mars 2005 Man trenger ikke akkurat være detektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #36 Del Skrevet 4. mars 2005 Man trenger ikke akkurat være detektiv Hæ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #37 Del Skrevet 4. mars 2005 Du lider seriøst av en splittet personlighet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #38 Del Skrevet 4. mars 2005 Inspektør Snus ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 4. mars 2005 #39 Del Skrevet 4. mars 2005 Du lider seriøst av en splittet personlighet.... Jeg vet det, det samme sier mora mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 4. mars 2005 #40 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg vet det, det samme sier mora mi. Au,da :nervøs: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå