Gå til innhold

Han ghostet meg


Irina82

Anbefalte innlegg

Har snakket og holdt på med den fyr i ca 1 mnd..vi hadde avtalt at vi skulle treffes idag da det passte best for han. Vi utvekslet meldinger igår kveld og avtalte. Jeg sendte melding i 12 tiden idag om kortid han tenkte å komme idag. Han har ikke åpnet meldingen på snap..heller ikke sendt melding og avlyst.. vet ikke hvorfor jeg skriver her..men trenger deres meninger om dette.+ trist. Ble sinnsykt skuffet😟😢

Endret av Irina82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Low value man.. er skikkelig dårlig. Så sant han ikke havnet utfor en ulykke og ligger skadet på sykehuset så klart.

Ja, en blir skuffet, men ta det ikke altfor personlig. Eller ikke i det hele tatt faktisk.

Jeg skulle også treffe en for en stund siden.. han kom ikke. Han svarte riktignok når jeg spurte, med en haug med dårlige unnskyldninger. 

For meg virker det som en del, det kan være menn og kvinner blir litt kalde når det gjelder nettdating.  Akkurat som en glemmer det er mennesker bak skjermene.. Håper jeg ikke kommer dit.

Anonymkode: 6dd05...2f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Low value man.. er skikkelig dårlig. Så sant han ikke havnet utfor en ulykke og ligger skadet på sykehuset så klart.

Ja, en blir skuffet, men ta det ikke altfor personlig. Eller ikke i det hele tatt faktisk.

Jeg skulle også treffe en for en stund siden.. han kom ikke. Han svarte riktignok når jeg spurte, med en haug med dårlige unnskyldninger. 

For meg virker det som en del, det kan være menn og kvinner blir litt kalde når det gjelder nettdating.  Akkurat som en glemmer det er mennesker bak skjermene.. Håper jeg ikke kommer dit.

Anonymkode: 6dd05...2f4

Var det du som skrev til han, eller skreiv han selv etterpå??

Anonymkode: dc5b3...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg virker det som en del, det kan være menn og kvinner blir litt kalde når det gjelder nettdating.  Akkurat som en glemmer det er mennesker bak skjermene.. Håper jeg ikke kommer dit.

Anonymkode: 6dd05...2f4

Får nesten jeg også følelsen av. I det siste har jeg opplevd to menn som har tatt initiativ til å treffes, for så bare å avlyse og ikke gi mer lyd. Finnes det noen bra menn der ute egentlig? Kanskje de er i et annet land?

Anonymkode: 8659c...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Får nesten jeg også følelsen av. I det siste har jeg opplevd to menn som har tatt initiativ til å treffes, for så bare å avlyse og ikke gi mer lyd. Finnes det noen bra menn der ute egentlig? Kanskje de er i et annet land?

Anonymkode: 8659c...74b

Kjedelig å hele tiden ta initiativ .....faktisk er det så slitsomt at man bare ikke orker å begynne engang. Man kan være iform til det i øyeblikket som man er ofte i alkorusen men ikke ellers. 

Men ja ...stikk til Tyrkia, der er de på`n ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får nesten jeg også følelsen av. I det siste har jeg opplevd to menn som har tatt initiativ til å treffes, for så bare å avlyse og ikke gi mer lyd. Finnes det noen bra menn der ute egentlig? Kanskje de er i et annet land?

Anonymkode: 8659c...74b

Ja det finnes bra menn, både i norge og utlandet. Kanskje du er dårlig på å luke ut de dårlige? Jeg føler selv at jeg er god på det, og har ikke opplevd verken dickpics, ghosting, dårlige avvisninger eller noe annet nevneverdig. Var det noen røde flagg i samtalene deres før ghostingen f.eks?

Anonymkode: d36ba...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det du som skrev til han, eller skreiv han selv etterpå??

Anonymkode: dc5b3...053

Han skreiv først.. der han latet som han var usikker på når vi skulle treffes. Da var jo jeg på vei.. Jeg spurte han da om når han ville komme, greitt å vite hvor lenge han hadde tenkt å la meg vente. 😉 Endte med han skreiv han hadde fått kalde føtter. Da hadde jeg uansett reist hjem igjen.

Anonymkode: 6dd05...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det finnes bra menn, både i norge og utlandet. Kanskje du er dårlig på å luke ut de dårlige? Jeg føler selv at jeg er god på det, og har ikke opplevd verken dickpics, ghosting, dårlige avvisninger eller noe annet nevneverdig. Var det noen røde flagg i samtalene deres før ghostingen f.eks?

Anonymkode: d36ba...bbd

Du har hatt flaks, bare 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...