Gå til innhold
AnonymBruker

Gi opp en flørt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg driver å skriver/snapper med en fyr. Vi har ofte en flørtete tone, og jeg er nok litt interessert (kjenner han fra tidligere, men har ikke møttes på flere år). Plutselig ble det veldig stille fra han og han svarte kort. Jeg fikk tilfeldigvis høre fra noen andre at han hadde noe på gang med ei, så da skjønte jeg hvorfor det ble stille. 

Greit nok det, men etter en mnd ca så begynte han plutselig å vise interesse igjen. Så det funket sikkert ikke med henne, har ikke spurt noe om det, og han vet ikke at jeg vet. 

Men jeg kjenner at jeg ikke gidder å legge noe innsats i det lenger. Snakker vanlig med han, flørter litt på gøy. Jeg er likevel fortsatt interesser i han, og det er det som er problemet. For jeg kjønner jo at jeg bare er "ett tidsfordriv"... Det frister mest å bare gradvis kutte kontakten, dette vil jo ikke gi meg noe på lang sikt. 

Så jeg har på en måte svaret selv, jeg klarer bare ikke å gjennomføre det! Og jeg vet han ikke har gjort noe feil, er ikke sint på han eller noe. Kunne sikkert ha han som en venn, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det heller. For jeg liker han jo... 

Anonymkode: f2041...37f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bare slett snapen. Så enkelt.

Anonymkode: 3c6c7...ab3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dette er en du ikke har truffet på flere år? Da tenker jeg du er en "chatte venninne" som han godt kan like. Men du er vel sånn sett ikke en stor del av livet hans. Spør om han vil treffes kanskje?

Anonymkode: c4065...fd8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ikke nødvendigvis du bare er et tidsfordriv. Fyren vet jo ikke at du er interessert i han. Vær litt mer frempå om du er interessert, ikke bare vent på at han skal gjøre det. 

Anonymkode: 6f41d...f24

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her