Gå til innhold
AnonymBruker

Greit å lyve for Tinder-date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg skal på date i kveld med en jeg traff på Tinder. Men så har det seg sånn at jeg har bæsjet veldig mye i dag. Er det greit å lyve dersom han spør meg hva jeg har gjort på i dag?

Anonymkode: 92a4b...86f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brusebukken87

WTF!?
Du trenger vel ikke å gå i detaljer. Holder vel med å si at "Jeg har følt meg litt dårlig i dag, så jeg har bare vært hjemme".
Trenger ikke å lyve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er jo ikke å lyve om du bare sier du har slappet av, ikke vært helt i form eller sett på tv da. Om noen spør meg hva jeg har gjort i dag, sier jeg ikke at jeg har vært på do 3 ganger, snytt meg, tørka opp en hårball etter katten og slike ekle ting heller... ingen vil vite om det :ohmy:

Anonymkode: 9a0bf...7e3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym2022

😂 fyfaen, håper virkelig dette er kødd. Om du er seriøs, så tviler jeg sterkt på at daten hadde satt pris på de detaljene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skal på date i kveld med en jeg traff på Tinder. Men så har det seg sånn at jeg har bæsjet veldig mye i dag. Er det greit å lyve dersom han spør meg hva jeg har gjort på i dag?

Når jeg leser sånne spørsmål så begynner jeg å lure på hva som skal skje med verden. Noen må ha lite å gjøre for å sitte å tulle og trolle på nettet om sånt, ellers så er man rett og slett ikke i stand til å tenke selvstendig, og da burde det ringe ei bjelle.

Anonymkode: e7b3f...769

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Takk for nattens humor
 Mvh sliten koldtjomfru

Anonymkode: 01a21...9d5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mr. Kilmister
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Anonymkode: 92a4b...86f

Djises Kraist😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her