Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Dere som har brukt fungoral sjampo, hvor lang tid tok det før dere merket forskjell? 
Jeg bruker den slik som det står på flasken, og har vasket håret med den 2 ganger nå, men ser fortsatt ingen forskjell.

Legen min mener jeg har seboreisk eksem, jeg fikk også resept på Diprosalic liniment som jeg brukte først. Det stoppet kløingen, men hjalp ikke hodebunnen ellers.. Jeg føler det ser mer ut som tørr hud i hodebunnen, har noen tips til god sjampo som jeg kan prøve? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har også seborreisk eksem og har brukt Fungoral i mange år. Bruker den sammen med Redken scalp relief dandruff control. Får mye bedre effekt da enn av kun Fungoral alene. 

Anonymkode: 902c3...719

AnonymBruker
Skrevet

Den fungerte ikke for meg. Måtte gå over til Selukos. 

Anonymkode: 1f4a5...90b

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også seborreisk eksem og har brukt Fungoral i mange år. Bruker den sammen med Redken scalp relief dandruff control. Får mye bedre effekt da enn av kun Fungoral alene. 

I Samme hårvask?

AnonymBruker
Skrevet
På 15.6.2018 den 2.28, AnonymBruker skrev:

I Samme hårvask?

Ja, først redken shampooen, venter 5 minutter og vasker den ut, så fungoral, venter 5 minutter igjen og vasker ut 

Skrevet

Jeg bruker fungoral og merker tydelig bedring etter 2-3 bruk. Er jeg skikkelig plaget bruker jeg den litt oftere, og lar den sitte i litt lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg merker forskjell med Fungoral, har også seborreisk eksem. Husker ikke hvor lang tid det tok før effekten kom. Men jeg må bruke den hver gang jeg vasker håret, vasker håret en gang i uka ca.

Anonymkode: 8162b...40b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å ta en runde (bruker opp ei flaske) med Fungoral i måneden.  Vask 1 stopper kløen, vask 2 løsner eksemet og vask 3 rydder opp i eksemrester.  (Men det kommer igjen, selvfølgelig, og håret blir ikke fint av den, dessverre.)

Anonymkode: afc65...7c7

Skrevet

Takk for svar alle 😃 Jeg har brukt Fungoral 3 ganger nå og føler egentlig det bare ble verre, så tror jeg heller prøver meg på en sjampo for tørr hodebunn..

Skrevet

Da kan du kanskje prøve La Roche-Posay sin Kerium DS antipelliculaire .

Jeg bytter på den og Fungoral. Førstnevnte når det er kløende tørr hodebunn,og Fungoral når det er skikkelig eksem.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har kommet fram til at Nisim hjelper på min psoriasis. Gikk over til den etter å ha lest at flere har god erfaring med den.

Anonymkode: 44045...671

AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2018 den 22.29, AnonymPåske skrev:

Takk for svar alle 😃 Jeg har brukt Fungoral 3 ganger nå og føler egentlig det bare ble verre, så tror jeg heller prøver meg på en sjampo for tørr hodebunn..

Det samme skjedde meg. Ble andre boller da jeg byttet til Selukos. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...