AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Del Skrevet 14. juni 2018 Som i, jeg får ikke noe størrelse/muskelvekst på (bryst)kassa, samme hva. Er blitt glad i å trene, trent i to og ett halvt år nå. Merker jeg begynner å bli kjent med øvelsene, kjenner hvordan / om jeg jobber riktig, med de rette muskelgruppene etc. I forigårs hadde jeg en skikkelig omgang med skuldrene, kjenner fortsatt den deilige stølheten i skuldre, kjenner at musklene har vært brukt. Samme når jeg trener rygg, elsker å trene rygg. Og bein. Har hatt passe god fremgang, har gått fra 40kg til 80kg i markløft, fra 40kg til 80kg i knebøy. Men bryst? Gått fra 20kg til 40 i benken Som 30-årene gammel mann! Vel, samma det.. benk er benk.. Problemet er bare at, jeg kjenner det aldri i brystet, når jeg trener bryst. Jeg kjenner aldri denne stølheten som kommer i etterkant, som jeg kjenner ved andre øvelser. Jeg kjenner aldri at musklene trekker seg sammen når jeg gjør øvelsene heller. Det virker på meg, som at det ikke finnes noe godt muskel-grunnlag i brystet. Eneste øvelsen jeg har prøvd der jeg kjenner det noe, er når jeg bruker kabel fra lav høyde. Altså drar oppover. Da kan jeg kjenne at innsiden av brystet jobber bra. Jeg har hatt to forskjellige pt’er, og begge har ikke gjort annet enn å rose meg, for teknikken. Så tror ikke det er der det ligger .. Noen tanker?? Anonymkode: b83e1...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #2 Del Skrevet 14. juni 2018 Jeg tar 85kg i benk, er kvinne 29. Jeg har trent i flere år enn deg, men nå ble jeg overrasket. Anonymkode: 1ccae...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Del Skrevet 14. juni 2018 Synes ikke 80 kg i markløft etter 2,5 år med styrketrening er noe særlig fremgang, selv om det jo er en dobling av startvekten. 80 kg er jo ikke særlig mye. Da jeg som kvinne, etter under 1 års styrketrening, endelig tok steget bort fra styrkeapparatene og begynte å løfte ordentlige vekter, var jeg oppe på 60 kg i markløft etter å ha terpet teknikk med litt lettere vekter i et par uker. Det blir jo anekdotisk, men likevel. Er du veldig spinkel i utgangspunktet? Kan det være at du ikke trener hardt nok til å få noe særlig fremgang på bryst? Anonymkode: 589f9...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #4 Del Skrevet 15. juni 2018 Ta kontakt med en pt på senteret ditt og få hjelp med teknikken og treningen. Anonymkode: 4e212...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå