AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Jeg har stor tro på at det er sunt for den psykiske helsen å skryte av seg selv og glede seg over små ting. Denne tråden er for å dele egenskaper man liker ved seg selv, små eller gleder i hverdagen, ting man har oppnådd, eller andre positive ting. La dette være en tråd der vi bygger oss selv og andre opp ved å holde en positiv tone. Anonymkode: 45e66...8db
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 Mulig jeg må starte denne tråden. En egenskap jeg setter veldig pris på ved meg selv, er evnen til selvironi. Jeg er litt klønete, noen ganger litt vimsete, og som mennesker flest tabber jeg meg ut innimellom. Da er det veldig deilig å kunne le av seg selv, og la andre le med. Det har tatt brodden av mange situasjoner for meg, gjort situasjoner mindre pinlige, og lettet på stemninga når den fort kunne blitt sur. Anonymkode: 45e66...8db
Severin Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 To fjellturer på samme dag 😀 Veldig godfølelse nå, og motiverende i forhold til vektnedgang. Og ikke minst: god samvittighet når jeg slapper av litt nå.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Jeg er en person med integritet ifølge psykologen min. Det syns jeg var fint. Anonymkode: 07aed...af1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 Jeg blir litt glad for å se aktivitet i denne tråden. Jeg er akkurat nå langt på bedringens vei fra en depresjon. Jeg avsluttet behandling forrige uke, og jobber fortsatt med de samme verktøyene for å komme videre. I går var jeg en tur i byen for å gjøre noen ærend, laget middag, og hadde fortsatt overskudd til å ta en spontan badetur på kvelden. Noe sånt hadde vært utenkelig for et par måneder siden. Anonymkode: 45e66...8db
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 I går var jeg ute og skulle bare rusle meg en liten tur. Det endte med 1,5 t ute i skogen, jeg fikk tømt hodet litt, unngikk å sovne på sofaen, og jommen føles ikke kroppen mindre øm i dag også. Jeg prøvde også en kjole jeg ikke har brukt siden jul fordi den har vært litt i trangeste laget. I går satt den virkelig som et skudd, så da blir det antakelig den til mors 50-årsdag neste uke. Anonymkode: 45e66...8db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå