Gå til innhold
AnonymBruker

Lyver hun?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal møte dama etter å ikke ha sett henne på en god stund, men så plutselig nevner hun at hun har fått "litt mensen" selv om hun bruker p piller. Dette ser ut til å skje hver tredje uke, ofte den uka vi møtes(vet ikke om dette er normalt? ) Men denne gangen er jeg litt redd hun bruker dette som en slags unnskyldning for å ikke ha sex, så jeg sa hva jeg følte på en helt normal måte, siden jeg følte at hun ikke virket særlig skuffet over situasjonen. 

Men da gikk hun hele "banans" og begynte å beskylde meg for å ikke stole på henne, at jeg bare vill se henne for sex osv osv. Er ikke dette å overreagere litt og kanskje tegn på at det jeg sa jeg følte er sannheten? Er ikke det typiske tegn for en person som lyver, at personen bli så følelsesladet og skal forsvare seg for alt det er verdt, med å gå til litt "motangrep"? 

Alternativet er at hun bare ble veldig skuffet, siden hun føler at jeg ikke stoler på hva hun sier osv., så veldig usikker på hva jeg skal tro.

Anonymkode: a906b...bda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man får da mensen med p piller og det vær tredje uke. Hadde jeg blitt anklaget for noe som ikke stemmer ville jeg også hisset meg opp. Hvertfall hvis jeg har mensen for da er jeg et hormontroll. 

Anonymkode: ee3ca...4c7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man får da mensen med p piller og det vær tredje uke. Hadde jeg blitt anklaget for noe som ikke stemmer ville jeg også hisset meg opp. Hvertfall hvis jeg har mensen for da er jeg et hormontroll. 

Hver 4. uke her. 

Anonymkode: 7e3b5...97c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er vel litt mer normalt å ha mensen hver fjerde uke? Og med p-piller går det vel 21 dager mellom hver mens? 

Anonymkode: 13249...7cc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Noen begynner å spotte/småblø i en uke før mensen faktisk kommer. Kjenner 3 i min venninnegjeng! 

Anonymkode: a69b0...e78

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvis dama har mensen hver gang dere møtes, og ikke uoppfordret søker løsninger for å kunne ha sex med deg så har hun ikke lyst på sex....alternativt ikke lyst på sex med deg.

Har vært i samme situasjon noen ganger og da har hun vært minst like kreativ som meg på å finne løsning på behov for sex med kjæresten som man ikke har sett på lenge.

for meg lukter det her fremtidig «traurig sexliv» 

Anonymkode: 0914d...19f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen har mensen hver 3 uke, andre hver 4 uke, og slike som meg hver 5 uke. Helt normalt.

Anonymkode: eb61d...fb6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
frekvens

Klart man vil ha sex med kjæresten man ikke har sett på noen uker. Hadde blitt veeeldig skeptisk om samboeren min ikke hadde lyst for det hadde ikke vær særlig normalt og jeg kan ikke leve med et sexløst forhold.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dama har mensen hver gang dere møtes, og ikke uoppfordret søker løsninger for å kunne ha sex med deg så har hun ikke lyst på sex....alternativt ikke lyst på sex med deg.

Har vært i samme situasjon noen ganger og da har hun vært minst like kreativ som meg på å finne løsning på behov for sex med kjæresten som man ikke har sett på lenge.

for meg lukter det her fremtidig «traurig sexliv» 

Anonymkode: 0914d...19f

Samme tenkte jeg, at hun ikke nevnte alternativer eller at det kanskje vill være bedre når vi møtes( i morgen), Fikk bare følelsen av at dette var en slags unnskyldning for å slippe å ha sex eller kanskje hun ikke har mensen i det hele tatt. Tidligere, så har vi hatt sex mens hun har litt blødninger, men alltid jeg som må ta intiativet til sex. Hun er derimot ganske usikker på sin kropp, så kan jo ha noe med det å gjøre!

Anonymkode: a906b...bda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel litt mer normalt å ha mensen hver fjerde uke? Og med p-piller går det vel 21 dager mellom hver mens? 

Anonymkode: 13249...7cc

dette gjelder ikke for alle. jeg fikk mensen hver 3 uke i 3 år. nå har jeg den hver 2 måned. går på piller. ble og beskyldt for å lyve på meg mensen av exen. ble selvsagt irritert og dro bindet ut av trusa så han kunne se selv...

Anonymkode: 2abee...f71

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Min første tanke var om hun føler seg litt presset til å ha sex med deg og forsøker å bremse litt ned på sexfokuset.. Eller muligens om det foreligger noe mentale problemer etter seksuelt misbruk for eksempel? Eller kanskje dårlig selvbilde mtp kroppen sin. 

Eeeeeellers kan det jo faktisk hende hun forteller sannheten 😉

Anonymkode: ab108...0b5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Småblør og kan ikke ha sex fordi...? Ta henne i dusjen om hun er redd for lakenet.

Anonymkode: 69511...8b9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Alterego666

Flere muligheter her:

1: Ha sex med mensen.

2: Endre menstruasjonssyklusen

3: Endre besøkssyklusen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Ardenus

Dette må da være det enkleste å finne ut av. "små blør" hun noen annen ganger enn hver 3 uke? Nei? ok, hun forteller sannheten. Har dere sex de resterende ukene dere treffes? Ok, da juger hun ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
13 timer siden, Ardenus skrev:

Dette må da være det enkleste å finne ut av. "små blør" hun noen annen ganger enn hver 3 uke? Nei? ok, hun forteller sannheten. Har dere sex de resterende ukene dere treffes? Ok, da juger hun ikke.

Hun kan jo i hvert fall suge deg selv om hun har mensen! 

Anonymkode: 1f925...384

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

dette gjelder ikke for alle. jeg fikk mensen hver 3 uke i 3 år. nå har jeg den hver 2 måned. går på piller. ble og beskyldt for å lyve på meg mensen av exen. ble selvsagt irritert og dro bindet ut av trusa så han kunne se selv...

Anonymkode: 2abee...f71

min samboer tror heller ikke alltid på meg, haha. Jeg får ofte mensen 1 uke etter sist feks, pga helt tullete syklus. Da er det bare sånn "JAMEN SE HER DA!!" så bare "oi jaja okei!" haha. Forstår godt han ikke alltid tror meg :P 

Anonymkode: da04e...4a4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan jo i hvert fall suge deg selv om hun har mensen! 

Anonymkode: 1f925...384

Det ville jeg ikke foreslått til en allerede sinna kjæreste... 😂 

Jeg kan aldri forutse når jeg blør på de pillene jeg går på nå, jeg kan ha blødefri periode i 3 måneder, så kan jeg plutselig blø i to uker i strekk, om jeg feks slurver litt med pilla.. Men det er desverre den eneste pilla jeg kan gå på. 

Jeg hadde blitt utrolig lei meg, om noen beskyldte meg for å lyve på noe sånt.. Dere har vel hatt sex gjevt over ila forholdet, har dere ikke? 

Anonymkode: ae421...862

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her