Gå til innhold

Han har nylig kommet ut av forhold..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..og nå har vi datet et par måneder. Han sier han er redd for at ting blir komplisert, men vil fortsette å treffes. Han hadde tenkt å være bare seg selv og barna en stund, men så traff vi hverandre. Jeg er ikke ute etter å komplisere noe, men lurer litt på om jeg bare burde la det hele gå.. frister lite med en som ikke vil helt og holdent liksom. Noen som har noen innspill her? 

Anonymkode: f53c1...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

..og nå har vi datet et par måneder. Han sier han er redd for at ting blir komplisert, men vil fortsette å treffes. Han hadde tenkt å være bare seg selv og barna en stund, men så traff vi hverandre. Jeg er ikke ute etter å komplisere noe, men lurer litt på om jeg bare burde la det hele gå.. frister lite med en som ikke vil helt og holdent liksom. Noen som har noen innspill her? 

Anonymkode: f53c1...334

Han vil kanskje helt og holdent, men trenger litt tid på seg. Så er det opp til deg om du vil fortsette. Så lenge du ikke føler du er en mellomstasjon eller bare bruk og kast, ville jeg gitt det litt lengre tid før du bare lar ham gå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i utgangspunktet sagt «ikke date han», men nå som dere har datet noen måneder, ville jeg ha gitt det mer tid. Gi det i hvert fall noen måneder til, men følg magefølelsen din! Snakker han mye om eksen? Hvis du føler deg som en mellomstasjon, en trøst, eller en erstatter, så ikke fortsett. Du skal finne en bra person som vil ha deg 100 %, ikke en som «er redd for at ting blir for komplisert»

Anonymkode: 24df3...9c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler overhodet ikke jeg er verken bruk og kast eller mellomstasjon. Men jeg ble ikke veldig begeistret for dette, samtidig som jeg sa at jeg ønsker jo ikke gjøre noe komplisert for han, og han ville jo fortsette som nå. Da ble det jo for meg enda mer komplisert enn jeg synes det var, fordi da ble jo jeg usikker. Jeg følte det gikk sakte i rett retning jeg, men ingen komplikasjoner fra min side. Men så sa han dette, og da derimot- da blir jeg usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes det er fint å ha tilgang på regelmessig sex, men han er ikke interessert i et forhold med deg.

Så spørs det hvor lenge du gidder å være tømmestasjonen hans. :)

Anonymkode: a48dd...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en regel for å aldri innlate meg med noen som akkurat har kommet ut av et forhold. Har veldig lite tro på å hoppe rett inn i noe nytt. Det kan ha litt å si hvorfor det ble brudd med forrige partner, men uansett holder jeg på den regelen. 

Grunnen er blant annet at jeg er skeptisk når en ikke klarer å være alene en tid, og kun ha fokus på å etablere seg som enslig etter brudd. Konsentrere seg om å skape en ny tilværelse for seg selv og barna. Dessuten er det litt merkelig for meg at en blir så fort ferdig med en eks som en har barn med. Tenker at en trenger litt tid på å omstille seg uten å starte på nytt med en ny kjæreste. Når han i tillegg sier at han er redd for at det blir komplisert, så er det også foruroligende. Som at han lar følelsene styre over fornuften.

Det er uansett du som er i situasjonen og kjenner den best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

..og nå har vi datet et par måneder. Han sier han er redd for at ting blir komplisert, men vil fortsette å treffes. Han hadde tenkt å være bare seg selv og barna en stund, men så traff vi hverandre. Jeg er ikke ute etter å komplisere noe, men lurer litt på om jeg bare burde la det hele gå.. frister lite med en som ikke vil helt og holdent liksom. Noen som har noen innspill her? 

Anonymkode: f53c1...334

Jeg var i samme situasjon som deg. Vi holdt på i noen måneder. Jeg spurte her på forumet her og de sa dump han, men jeg bare; det går seg sikkert til... Men det gjorde det ikke, så de hadde rett. Jeg kommer aldri til å involvere meg i folk som nettopp har kommet ut av forhold igjen, de vil som oftest bare ha deg som rebound, mellomstasjon osv osv... 

Anonymkode: d6d74...2d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kom nettopp ut av et forhold når vi traff hverandre. Jeg sa tidlig i fra at jeg syns han burde få leve litt og kjenne på følelsen av å være singel. Noe han ikke ønsket. Vi har vært eksklusive fra tre uker, venner og familie veit om han/meg. Jeg har møtt barna hans kun som venner, og ting går i riktig retning. Nå er nok vi på lik bølgelengde der vi ikke stresser med å kalle oss for kjærester, men hadde ikke jeg følt den sikkerheten med han så hadde jeg nok avsluttet.

Anonymkode: 95d25...290

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han synes det er fint å ha tilgang på regelmessig sex, men han er ikke interessert i et forhold med deg.

Så spørs det hvor lenge du gidder å være tømmestasjonen hans. :)

Anonymkode: a48dd...4b3

 

Jeg misliker sterkt KG-folk som skal kalle det å ha sex sammen for at kvinnen er mannens tømmestasjon. Det er så nedverdigende! Voksne mennesker kan faktisk kose seg med å ha sex sammen uten at kvinnen må ses på som mannens tømmestasjon.

 

Anonymkode: a43d4...a32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tenker jeg ikke bare lar det gå og avslutter i dag hvertfall. Men kjenner veldig på at jeg ikke er interessert i å være noens "kanskje"person. Han snapper og melder i dag som vanlig. Litt provoserende og, fordi nå har han fått lettet sitt hjerte med at det ikke må være komplisert. Og hva skjer da? Jo, jeg får følelsen av at det er veldig komplisert. Faen altså.

Anonymkode: f53c1...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg misliker sterkt KG-folk som skal kalle det å ha sex sammen for at kvinnen er mannens tømmestasjon. Det er så nedverdigende! Voksne mennesker kan faktisk kose seg med å ha sex sammen uten at kvinnen må ses på som mannens tømmestasjon.

 

Anonymkode: a43d4...a32

Er helt enig. !

Anonymkode: 06192...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2018 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Jeg misliker sterkt KG-folk som skal kalle det å ha sex sammen for at kvinnen er mannens tømmestasjon. Det er så nedverdigende! Voksne mennesker kan faktisk kose seg med å ha sex sammen uten at kvinnen må ses på som mannens tømmestasjon.

Dette oppstår jo når kvinnen forventer noe mer, men mannen bare er ute etter sex! Om begge bare er ute etter dette er jo det noe helt annet, men ofte er det ikke slik, og da blir dette tømmegreiene en realitet. Vær da i det minste ærlige med hverandre da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en liten oppdatering. Jeg følte vi ble veldig venner og flørten forsvant. Vel, da forsvant jeg og. Ingen selfier, ingen livstegn direkte til han egentlig, og sendte kun fellessnapper. Det gikk to dager, så var vi mer i balanse-han ble mer på. Pratet litt, jeg sa som sant faktisk er, at jeg har hatt en veldig nysgjerrighet og spenning med han, men at det er klart at den blekner om han forsvinner. Da er vi tilbake på selfier og hjerter. Det er jo det jeg vil, men jeg vil ikke være for pågående heller. Men at han fortsatt er interessert, det er jeg helt sikker på. Men dette skal nok gå i hans tempo, det går greit jeg har det ikke travelt, men det er jo sant det jeg sa-forsvinner han forsvinner og min interesse. 

Anonymkode: f53c1...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2018 den 22.38, Gent82 skrev:

Lol. Tømmestasjon...

Så menn er dårlige foreldre?

Enhver forelder vil stabilisere ting og få barna inn i en god hverdag før de begynner på en ny relasjon. Det er ikke for å dytte deg bort, men for å få tid til å gjøre plass til deg. Om du vil vente etter ikke er opp til deg, men du er neppe en tømmestasjon.

Anonymkode: 82b84...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...