Gå til innhold

Dere som ikke har sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er flere her som ikke har sex, av ulike årsaker. Det kan jo være flere grunner til det, alt ifra aseksuell, sykdom, mentalt osv.  Er du singel? Eller har du kjæreste/ektefelle/samboer? Og hvordan fungerer det? Har dere noen slags ordning på det, eller eksepterer den andre en hverdag uten sex?

 

Anonymkode: 6180b...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syk mann,ingen sex på årevis,prøver desperat å f han til å ha sex m meg på andre måter,ser ut som d vil løse seg.det er veldig tungt for meg,men vi elsker hverandre, og han har trengt tid å bearbeide. Ingen medisiner som funker.om vi ikke finner en løsning kommer jeg til å dra,pga at jeg ikke takler det i lengden.. 

Anonymkode: 04edd...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel uten "tilgang til sex" og for tiden er studiene og venner viktigere for meg. Så har ikke behov for sex med en annen person akkurat nå. "Klarer meg selv" om du skjønner hva jeg mener. 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har du ikke se ts,har dere snakket om det...

Anonymkode: 04edd...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor har du ikke se ts,har dere snakket om det...

Anonymkode: 04edd...089

Sex... 

Anonymkode: 04edd...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om det er flere her som ikke har sex, av ulike årsaker. Det kan jo være flere grunner til det, alt ifra aseksuell, sykdom, mentalt osv.  Er du singel? Eller har du kjæreste/ektefelle/samboer? Og hvordan fungerer det? Har dere noen slags ordning på det, eller eksepterer den andre en hverdag uten sex?

 

Anonymkode: 6180b...847

Er singel og har aldri hatt sex pga sykdom jeg utviklet i voksen alder, og når jeg enda var ung og frisk hadde jeg ikke mange sjanser, ville miste jomfrudommen med en kjæreste så det ble aldri. Nå føler jeg så enormt press på å ta igjen tapt tid for å være bra i senga om jeg skulle få meg kjæreste håper jeg at sex ikke er viktig for henne så mye at det må være en fast del av forholdet. Iblant hadde vært mer enn nok for meg så lenge jeg fikk all annen type kroppskontakt og skulle det være slik at hun trenger å komme ofte hadde jeg vært villig til å lære meg hvordan hun liker å bli gått ned på og håpet at det hadde vært nok for henne. Eventuelt at forholdet er åpent slik at hun kan få sexen hun trenger men forsatt vil være sammen med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Cbunke90z skrev:

Er singel og har aldri hatt sex pga sykdom jeg utviklet i voksen alder, og når jeg enda var ung og frisk hadde jeg ikke mange sjanser, ville miste jomfrudommen med en kjæreste så det ble aldri. Nå føler jeg så enormt press på å ta igjen tapt tid for å være bra i senga om jeg skulle få meg kjæreste håper jeg at sex ikke er viktig for henne så mye at det må være en fast del av forholdet. Iblant hadde vært mer enn nok for meg så lenge jeg fikk all annen type kroppskontakt og skulle det være slik at hun trenger å komme ofte hadde jeg vært villig til å lære meg hvordan hun liker å bli gått ned på og håpet at det hadde vært nok for henne. Eventuelt at forholdet er åpent slik at hun kan få sexen hun trenger men forsatt vil være sammen med meg. 

Tror helt sikkert noen vil ha deg,sex kan man ha på mange måter.skylle vært flere som deg 💜 

Anonymkode: 04edd...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endel erfaring her også, lykke til 🙋😊

Anonymkode: 04edd...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel så ingen sex her. Har hatt noen ons tidligere, men det gir meg ingenting. Må være veldig forelsket og betatt for at sex med en annen person skal gi meg noe. Ikke hatt sex siden oktober og savner det ikke.

Anonymkode: fef34...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimsk jente. Tør ikke ha sex tilfelle mine foreldre finner ut av det, da blir det faen meg baluba. 

Holder på med en fyr og hittil har jeg sagt at jeg ikke er klar for sex (for det er jeg faktisk ikke), og det aksepterer han. I det siste har vi prøvd oss frem med andre små seksuelle ting vi gjør. Tror ærlig ikke jeg kan holde meg lenge, så foreldrene mine sine ønsker må nesten drite og dra snart

Anonymkode: 5e7fa...ab7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Muslimsk jente. Tør ikke ha sex tilfelle mine foreldre finner ut av det, da blir det faen meg baluba. 

Holder på med en fyr og hittil har jeg sagt at jeg ikke er klar for sex (for det er jeg faktisk ikke), og det aksepterer han. I det siste har vi prøvd oss frem med andre små seksuelle ting vi gjør. Tror ærlig ikke jeg kan holde meg lenge, så foreldrene mine sine ønsker må nesten drite og dra snart

Anonymkode: 5e7fa...ab7

Snakk med helsesøster ang foreldrene dine 

Anonymkode: 04edd...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med helsesøster ang foreldrene dine 

Anonymkode: 04edd...089

Står ingenting i innlegget der om at personen er i skolealder? 

Anonymkode: df1b4...e44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel, orker ikke ONS, og er ikke ute etter forhold. Har gode erstatningsvarer i skuffen.

Midten av 30-årene, kvinne.

Anonymkode: c8cd4...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg også legge til: vil heller ikke ha ff...

Anonymkode: c8cd4...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel og deprimert, traumatisert osv. Får tilbud fra enkelte jeg datet før, men vil ikke forpeste noen med den svarte auraen jeg har no, så «fixer» megselv. K- 35

Anonymkode: b85a9...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel og jobber alt for mye. 

Bruker ikke tinder og er ikke veldig glad i å ta med fremmede hjem i fylla. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet. Fra KGs regler:
 

Sitat

Du kan ikke poste innhold med:

* Kontaktannonser. Dette omfatter også oppfordring til kontakt av seksuell karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn".


/lillesky (mod)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gift og foretrekker onani fremfor en person med ryggmargrefleks som pumper inn og ut, får de beste orgasmer alene,ingen styr og veldig tilfredstillende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker egentlig ikke så mye på det.

Jeg er singel, og veldig kresen i forhold til hvem jeg vil ha sex med. I tillegg er jeg fra naturens side ikke spesielt heldig med utseende, så det er nok også en grunn til at det ikke skjer så mye på den fronten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2018 den 11.25, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om det er flere her som ikke har sex, av ulike årsaker. Det kan jo være flere grunner til det, alt ifra aseksuell, sykdom, mentalt osv.  Er du singel? Eller har du kjæreste/ektefelle/samboer? Og hvordan fungerer det? Har dere noen slags ordning på det, eller eksepterer den andre en hverdag uten sex?

 

Anonymkode: 6180b...847

Har ekstremt lite behov for sex, synes for det meste det er kvalmende med kroppskontakt. Sex er så hypet i samfunnet at det er helt vanvittig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...