GÃ¥ til innhold

Fly i 11 timer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heii😊

I morgen skal jeg på en 11 timers flytur og trodde jeg hadde nok musikk og bøker med meg. Fikk plutselig litt panikk og ønsker å laste ned noe podcaster eller lydbøker. 

Noen som har noe å anbefale? Jeg har aldri prøvd lydbok før, men ønsker noe som er gratis. 

Anonymkode: 4f05c...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer går fortere enn du tror. Det går jo bort noe tid pga matservering osv. Mange flyselskaper har også veldig bra IFE med oppdatert utvalg av musikk og filmer. I fjor opplevde jeg at Emirates hadde "La La Land" på IFE mens den fortsatt gikk på kino i Norge. Altså gode muligheter til å bli underholdt uten medbrakt underholdning. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å betale for lydbok, f.eks. Storytel, er selvsagt uaktuelt.. Har man råd til en flytur som varer i 11 timer, så har man vel ikke råd til et månedsabonnement til 100-200 kr..

Utrolig hvor mange gniere det er i dette landet.

Anonymkode: d4588...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Å betale for lydbok, f.eks. Storytel, er selvsagt uaktuelt.. Har man råd til en flytur som varer i 11 timer, så har man vel ikke råd til et månedsabonnement til 100-200 kr..

Utrolig hvor mange gniere det er i dette landet.

Anonymkode: d4588...b80

Forfatterne fortjener vel ikke noe lønn for arbeidet sitt? De produserer jo ikke noe av verdi, de skriver jo bare oppdiktinger og svada :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, puppi skrev:

Forfatterne fortjener vel ikke noe lønn for arbeidet sitt? De produserer jo ikke noe av verdi, de skriver jo bare oppdiktinger og svada :vetikke:

Om man ikke er interessert i å lese/høre på, så trenger man selvsagt ikke betale, heller.

Anonymkode: d4588...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Om man ikke er interessert i å lese/høre på, så trenger man selvsagt ikke betale, heller.

Anonymkode: d4588...b80

Men en god historie kan jo være riktig så underholdende :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å betale for lydbok, f.eks. Storytel, er selvsagt uaktuelt.. Har man råd til en flytur som varer i 11 timer, så har man vel ikke råd til et månedsabonnement til 100-200 kr..

Utrolig hvor mange gniere det er i dette landet.

Anonymkode: d4588...b80

Poenget mitt var ikke at jeg er gnien. Poenget er at jeg aldri har prøvd lydbok før, og derfor ikke vet om det er noe for meg. Jeg kunne lett betalt litt dersom det ikke var gratis prøveperiode, men ønsker ikke å betale feks 500kr for noe som ikke blir brukt

Anonymkode: 4f05c...085

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å betale for lydbok, f.eks. Storytel, er selvsagt uaktuelt.. Har man råd til en flytur som varer i 11 timer, så har man vel ikke råd til et månedsabonnement til 100-200 kr..

Utrolig hvor mange gniere det er i dette landet.

Anonymkode: d4588...b80

Denne argumentasjonen ble litt dum..

Om man har spart opp til ferie, er ikke det dermed sagt at man har råd til å betale 100 kr i mnd for et abonnement. 

Jeg vet at jeg ikke har det, selv om jeg sparte opp til en Asiatur(tok meg tre år og spare, og sparte da 250 kr mnd. Kunne tatt på et år til med sparing da, skulle jeg hatt råd til storytel i tillegg)

Anonymkode: 7f7e7...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonnementet er ikke bindende, er bare å melde seg ut etter prøveperioden. Jeg hadde ikke klart meg uten lydbøker, ekstremt avslappende og behagelig underholdning. 

Anonymkode: 5dbe1...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer går egentlig fort. Når jeg har flydd ca like lenge så har jeg lest litt, hørt litt på musikk, sett 1-2 filmer/noen episoder av en serie, gjort litt sudoku/kryssord, sovet en del og ellers går det litt tid til matservering og spising. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne argumentasjonen ble litt dum..

Om man har spart opp til ferie, er ikke det dermed sagt at man har råd til å betale 100 kr i mnd for et abonnement. 

Jeg vet at jeg ikke har det, selv om jeg sparte opp til en Asiatur(tok meg tre år og spare, og sparte da 250 kr mnd. Kunne tatt på et år til med sparing da, skulle jeg hatt råd til storytel i tillegg)

Anonymkode: 7f7e7...53b

Ferien varer vel ikke i flere måneder? Jo, 100-200 kr for å ha lydbokabonnement under ferien har man råd til, om man har råd til ferie. Å hevde noe annet er rett og slett L A T T E R L I G.

Anonymkode: d4588...b80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo

Du kan leie lydbøker gratis på biblioteket. Hvis du har lånekort kan du laste ned eBokBib i appstore. De har flere lydbøker tilgjengelig som du kan laste ned i begrenset periode på mobilen etc. 

Ellers kan du prøve Storytel gratis i 14 dager dersom du ikke har vært medlem tidligere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...