Gå til innhold

Vasker du dusjforheng når du tisser i dusjen også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom i en diskusjon med ei venninne. Jeg sa at jeg måtte vente med å dusje, fordi dusjforhenget er i vaskemaskinen. Hun ble sjokkert, for hun har verken byttet eller vasket sin på 6 år! Jeg sa det er litt ekkelt også kom det frem at jo hun tisser i dusjen for det. Jeg gjør ikke det, fordi jeg har dusjforheng og orker ikke å vaske den hver gang jeg tisser/dusjer. Orker ikke å forklare hele samtalen men var snakk om generelt hygiene og da også tissing i dusjen. 

Hvem av oss er rar, jeg som vasker eller hun som tisser og aldri vasker den?
Jeg vasker min ca hver 6 mnd. 

Anonymkode: 575e5...c0f

Videoannonse
Annonse
Gjest Whiskey hangover
Skrevet (endret)

Jeg vasker dusjforhengene på 60*c hver uke. Jeg urinerer ikke i dusjen, det er ekkelt. 

Endret av Whiskey hangover
AnonymBruker
Skrevet

rettelse* 3 mnd, feil tast. 

så langt 1 til meg og 0 til hun :P 

TS

Anonymkode: 575e5...c0f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker dusjforhenget med jevne mellomrom, og jeg tisser av og til i dusjen. Vaskingen er først og fremst pga såperester, og på ingen måte pga tissing, da dusjforhenget ikke subber gulvet. Jeg tisser aldri PÅ dusjforhenget. 

Anonymkode: 17995...d68

• Liker 2
Skrevet

Jeg tisser ikke i dusjen, men vasker dusjforhenget en gang i måneden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kabinett, ikke dusjforheng. Jeg tisser da virkelig ikke i dusjen! 

Anonymkode: c271d...a53

Skrevet

Ikke en gang jeg tisser i dusjen! Er jeg for jålete? Det er jo så mange som gjør det. Som om det er inn å tisse i dusjen. Har ikke dusjforheng. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Tisser ikke i dusjen, har heller ikke dusjforheng.

AnonymBruker
Skrevet

Tisser jo som folk flest i dusjen om jeg må tisse. Men skjønnet ikke vitsen med å vaske dusjforhenget? Har det noe å si om det er litt såperester på den? Skal jo ikke sleike på den heller å få såpe i munnen. Begynner det å bli stygt. Kanskje hvert 10'ende år. Så bare bytter jeg det ut 

Anonymkode: 333c6...51f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vasker ikke folk dusjkabinettene heller? 

For meg er det helt ubegripelig at noen har et dusjforheng i årevis uten å vaske det. Æsj.

Anonymkode: 4dc71...527

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tisser i dusjen. Har ikke dusjforheng nå, men hadde det tidligere. Vasket det i ny og ne, ikke noe fast intervall

Anonymkode: c4c8e...8d2

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Whiskey hangover skrev:

Jeg vasker dusjforhengene på 60*c hver uke. Jeg urinerer ikke i dusjen, det er ekkelt. 

Hvorfor vasker du det hver uke? Hvorfor er det nødvendig? Vasker du duker, putetrekk, tepper osv en gang i uken også?

Jeg tisser ikke i dusjen, men vasker dusjforhengene sånn typ hver 2-3 månde

Anonymkode: 3dcfc...717

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke noe fast intervall jeg vasket den gang jeg hadde dusjforheng, men de ble vasket innimellom ja. Hadde to jeg byttet på å bruke, så vi kunne dusje selv om det ene var til vask.

Anonymkode: af8cc...f71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke trangen til å tisse i dusjen. Har ikke folk et toalett? Kan man ikke huke seg ned der et øyeblikk før man går i dusjen? Er det latskap? 

Anonymkode: a6677...3fa

Gjest Whiskey hangover
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vasker du det hver uke? Hvorfor er det nødvendig? Vasker du duker, putetrekk, tepper osv en gang i uken også?

Anonymkode: 3dcfc...717

Fordi jeg dusjer morgen, og kveld. Det blir ofte vått, og jeg syns det er ekkelt å ikke vaske det ofte.

Jeg skifter på senga hver uke. Jeg hater gulvtepper, duker og gardiner. Det eksisterer ikke i mitt hjem. Det samler masse støv, og jeg har støvmiddallergi blant annet. 

(Ikke gidd å siter en gang til å si at jeg er hysterisk renslig, og annet bullshit.)

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke trangen til å tisse i dusjen. Har ikke folk et toalett? Kan man ikke huke seg ned der et øyeblikk før man går i dusjen? Er det latskap? 

Anonymkode: a6677...3fa

Det er jo ikke akkurat sånn at jeg velger å ikke tisse før jeg dusjer fordi jeg heller gjør det i dusjen. Men noen ganger står jeg der, da, klissvåt og med håret fullt av såpe, og finner ut at jeg må tisse. Med mye hår og lavt vanntrykk tar det tid å bli ferdig, så da tisser jeg heller i dusjen enn å stresse meg gjennom 2 x shampo + balsam og evigvarende skylling mellom hver + kroppsvask og tørking. 

Anonymkode: 07b06...418

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Whiskey hangover skrev:

17 timer siden, cleangal skrev:

Jeg tisser ikke i dusjen, men vasker dusjforhenget en gang i måneden.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kabinett, ikke dusjforheng. Jeg tisser da virkelig ikke i dusjen! 

Anonymkode: c271d...a53

Og vips, så ble dette en tråd hvor den ene etter den andre konkurrerer i å påstå at de vasker dusjforhenget oftest mulig og at de selvsagt aldri tisser i dusjen! Vasker dusjforhenget hver uke, du liksom, aldri hørt noe mer latterlig. Nei, de færreste vasker det nok oftere enn et par ganger i året, maks, og tipper mange som her hevder noe annet også tisser i dusjen rett som det er.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tisser jo som folk flest i dusjen om jeg må tisse. Men skjønnet ikke vitsen med å vaske dusjforhenget? Har det noe å si om det er litt såperester på den? Skal jo ikke sleike på den heller å få såpe i munnen. Begynner det å bli stygt. Kanskje hvert 10'ende år. Så bare bytter jeg det ut 

Anonymkode: 333c6...51f

Jepp, dette er nok noe som passer bedre med virkeligheten for de fleste.

Anonymkode: 8e085...f13

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...