Gå til innhold

Vasker du dusjforheng når du tisser i dusjen også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom i en diskusjon med ei venninne. Jeg sa at jeg måtte vente med å dusje, fordi dusjforhenget er i vaskemaskinen. Hun ble sjokkert, for hun har verken byttet eller vasket sin på 6 år! Jeg sa det er litt ekkelt også kom det frem at jo hun tisser i dusjen for det. Jeg gjør ikke det, fordi jeg har dusjforheng og orker ikke å vaske den hver gang jeg tisser/dusjer. Orker ikke å forklare hele samtalen men var snakk om generelt hygiene og da også tissing i dusjen. 

Hvem av oss er rar, jeg som vasker eller hun som tisser og aldri vasker den?
Jeg vasker min ca hver 6 mnd. 

Anonymkode: 575e5...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Whiskey hangover

Jeg vasker dusjforhengene på 60*c hver uke. Jeg urinerer ikke i dusjen, det er ekkelt. 

Endret av Whiskey hangover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rettelse* 3 mnd, feil tast. 

så langt 1 til meg og 0 til hun :P 

TS

Anonymkode: 575e5...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker dusjforhenget med jevne mellomrom, og jeg tisser av og til i dusjen. Vaskingen er først og fremst pga såperester, og på ingen måte pga tissing, da dusjforhenget ikke subber gulvet. Jeg tisser aldri PÅ dusjforhenget. 

Anonymkode: 17995...d68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kabinett, ikke dusjforheng. Jeg tisser da virkelig ikke i dusjen! 

Anonymkode: c271d...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke en gang jeg tisser i dusjen! Er jeg for jålete? Det er jo så mange som gjør det. Som om det er inn å tisse i dusjen. Har ikke dusjforheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser jo som folk flest i dusjen om jeg må tisse. Men skjønnet ikke vitsen med å vaske dusjforhenget? Har det noe å si om det er litt såperester på den? Skal jo ikke sleike på den heller å få såpe i munnen. Begynner det å bli stygt. Kanskje hvert 10'ende år. Så bare bytter jeg det ut 

Anonymkode: 333c6...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker ikke folk dusjkabinettene heller? 

For meg er det helt ubegripelig at noen har et dusjforheng i årevis uten å vaske det. Æsj.

Anonymkode: 4dc71...527

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser i dusjen. Har ikke dusjforheng nå, men hadde det tidligere. Vasket det i ny og ne, ikke noe fast intervall

Anonymkode: c4c8e...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Whiskey hangover skrev:

Jeg vasker dusjforhengene på 60*c hver uke. Jeg urinerer ikke i dusjen, det er ekkelt. 

Hvorfor vasker du det hver uke? Hvorfor er det nødvendig? Vasker du duker, putetrekk, tepper osv en gang i uken også?

Jeg tisser ikke i dusjen, men vasker dusjforhengene sånn typ hver 2-3 månde

Anonymkode: 3dcfc...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke noe fast intervall jeg vasket den gang jeg hadde dusjforheng, men de ble vasket innimellom ja. Hadde to jeg byttet på å bruke, så vi kunne dusje selv om det ene var til vask.

Anonymkode: af8cc...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke trangen til å tisse i dusjen. Har ikke folk et toalett? Kan man ikke huke seg ned der et øyeblikk før man går i dusjen? Er det latskap? 

Anonymkode: a6677...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vasker du det hver uke? Hvorfor er det nødvendig? Vasker du duker, putetrekk, tepper osv en gang i uken også?

Anonymkode: 3dcfc...717

Fordi jeg dusjer morgen, og kveld. Det blir ofte vått, og jeg syns det er ekkelt å ikke vaske det ofte.

Jeg skifter på senga hver uke. Jeg hater gulvtepper, duker og gardiner. Det eksisterer ikke i mitt hjem. Det samler masse støv, og jeg har støvmiddallergi blant annet. 

(Ikke gidd å siter en gang til å si at jeg er hysterisk renslig, og annet bullshit.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke trangen til å tisse i dusjen. Har ikke folk et toalett? Kan man ikke huke seg ned der et øyeblikk før man går i dusjen? Er det latskap? 

Anonymkode: a6677...3fa

Det er jo ikke akkurat sånn at jeg velger å ikke tisse før jeg dusjer fordi jeg heller gjør det i dusjen. Men noen ganger står jeg der, da, klissvåt og med håret fullt av såpe, og finner ut at jeg må tisse. Med mye hår og lavt vanntrykk tar det tid å bli ferdig, så da tisser jeg heller i dusjen enn å stresse meg gjennom 2 x shampo + balsam og evigvarende skylling mellom hver + kroppsvask og tørking. 

Anonymkode: 07b06...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Whiskey hangover skrev:

Jeg vasker dusjforhengene på 60*c hver uke. Jeg urinerer ikke i dusjen, det er ekkelt. 

 

17 timer siden, cleangal skrev:

Jeg tisser ikke i dusjen, men vasker dusjforhenget en gang i måneden.

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kabinett, ikke dusjforheng. Jeg tisser da virkelig ikke i dusjen! 

Anonymkode: c271d...a53

Og vips, så ble dette en tråd hvor den ene etter den andre konkurrerer i å påstå at de vasker dusjforhenget oftest mulig og at de selvsagt aldri tisser i dusjen! Vasker dusjforhenget hver uke, du liksom, aldri hørt noe mer latterlig. Nei, de færreste vasker det nok oftere enn et par ganger i året, maks, og tipper mange som her hevder noe annet også tisser i dusjen rett som det er.

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tisser jo som folk flest i dusjen om jeg må tisse. Men skjønnet ikke vitsen med å vaske dusjforhenget? Har det noe å si om det er litt såperester på den? Skal jo ikke sleike på den heller å få såpe i munnen. Begynner det å bli stygt. Kanskje hvert 10'ende år. Så bare bytter jeg det ut 

Anonymkode: 333c6...51f

Jepp, dette er nok noe som passer bedre med virkeligheten for de fleste.

Anonymkode: 8e085...f13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...