AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #1 Skrevet 13. juni 2018 Jeg tenkte å lage en liten sommergave til barnehagen hvor barnet mitt går. En liten kurv med sjokolade, en limonade i glassflaske (eller lignende) og ett lite kort. Ikke noe dyrt eller store greier. Men hvor vanlig er dette egentlig? Vil ikke gjøre noe som blir sett på som litt merkelig heller... Hun har flere år igjen der, men vi er veldig fornøyde og vil gjerne vise det. Anonymkode: c9df5...cc7
Lumos Skrevet 13. juni 2018 #2 Skrevet 13. juni 2018 I den avdelingen jeg jobber i er det noen få (typ 5-7 foreldrepar) som ordner en liten oppmerksomhet til sommerferien, feks sjokolade, hjemmebakst e.l. Spesielt om barnet skal på en annen avdeling eller slutter. Vi forventer absolutt ikke gave. Men det settes veldig stor pris på hvis noen dukker opp med noe Om så bare et kort Du må ikke føle at det er noe du må gjøre! Bare om man har lyst
Lammelåret Skrevet 13. juni 2018 #3 Skrevet 13. juni 2018 Jeg synes det er en uting som øker gavepresset og gjør det enda vanskeligere å ha dårlig økonomi. Begrens deg til noen ord. Ord er gratis. 2
penesene Skrevet 13. juni 2018 #4 Skrevet 13. juni 2018 Helt ærlig synes jeg det blir veldig påtrengende og rart. Hadde jeg vært leder i denne barnehagen hadde jeg følt at personvernet mitt hadde blitt brutt. Men det er bare mitt synspunkt. Du får ha en fin dag videre AnonymBruker :) 1
Wonders Skrevet 13. juni 2018 #5 Skrevet 13. juni 2018 Ja vanlig. En ting til hver av de faste ansatte i avdelingen barnet går i. I Oslo kommune må summen være under 200kr pr. gave. Jeg tenkte på en sommerblomst i en fin potte i år. I fjor ble det gode håndkremer til alle.
Arkana Skrevet 13. juni 2018 #6 Skrevet 13. juni 2018 Vi gir en liten gave både til jul og ved sommeravslutningen. Det er bare en liten symbolsk gave fordi vi setter så uendelig pris på dem. Hver av dem får også et kort med en personlig hilsen til akkurat dem. Selv om man ikke forventer gaver setter alle barnehageansatte jeg kjenner veldig pris på det.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #7 Skrevet 13. juni 2018 Gir dem en liten oppmerksomhet til jul og til sommeren, det kan være en potteplante, melkehjerter eller noe annet godt de kan kose seg på pause. De har jo tross alt verdens viktigste jobb; de passer barnet mitt Anonymkode: bf7a6...fd9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå