AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #1 Skrevet 13. juni 2018 Hei, jeg tror jeg er blitt matforgiftet og har fått litt løs mage, jeg ville ikke kalt det diare. Funker fortsatt p pillene? Hva gjør jeg? Anonymkode: ac77b...3d5
Gjest Cwtch Skrevet 13. juni 2018 #2 Skrevet 13. juni 2018 Les pakningsvedlegget, det står mest sannsynlig der hva du skal gjøre i en slik situasjon. God bedring!
Occulta Skrevet 13. juni 2018 #3 Skrevet 13. juni 2018 Nei du er ikke helt trygg dersom du har blitt matforgiftet.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #4 Skrevet 13. juni 2018 _Litt_ løs mage gjør ikke noe, men opplever du at alt "raser igjennom", så er det stor sjanse for at pillen ikke blir tatt opp i kroppen. da bruker du annen prevensjon (kondom) ved samleie ut brettet (men fortsetter å ta pillen som vanlig). Anonymkode: 5cc21...6d8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #5 Skrevet 13. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg tror jeg er blitt matforgiftet og har fått litt løs mage, jeg ville ikke kalt det diare. Funker fortsatt p pillene? Hva gjør jeg? Anonymkode: ac77b...3d5 Jeg ble gravid på den måten, og ville ikke veddet på at du er trygg nei. Bruk tilleggspensjon frem til du begynner på neste brett. Anonymkode: 3473c...cc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå