Gå til innhold

Seksuell spenning mellom mann og dame

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt mye i det siste på hvordan jeg skal bli flinkere til å skape/bygge/holde på spenning. De siste datene jeg har vært på har vært veldig "komfortable". Dette i den forstand at vi treffes, begge smiler og ler, samtalen går bra, det er ingen stille øyeblikk, vi tilbringer noen timer sammen og går fra hverandre. Er litt det samme med damer jeg snakker til på byen; jeg er en hyggelig, normal type som gjør at damene er komfortable med å snakke med meg etc , men går ikke så mye lenger som regel, og de siste datene har jeg ikke hørt noe fra etterpå, eller fått unnskyldninger for å ikke møtes igjen.  

Jeg innser jo at det er en naturlig seksuell spenning mellom menn og kvinner (som er i samme alder og kan føle tiltrekning mot hverandre), og at med å hele tiden gjøre ting som får alle til å være komfortabel (smile,le, unngå stillheter) så ødelegger jeg denne spenningen. 

Jeg bare lurer på;  dere jenter er 100 ganger mer intuitive og i kontakt med følelsene enn det vi menn er; så hvordan oppleves den spenningen for deg, hvordan vil du at denne skal skapes på en date , når en mann kommer bort til deg på byn og sier "hei" kan du med engang føle hvor han kommer fra, om han er selvsikker, usikker, arrogant, sexy ? 

Jeg så på den videoen hvor mannen bare forandrer på små ting med hvordan han føler seg når han sier hei til henne, og hun sanser det med engang: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Stiigen said:

Jeg bare lurer på;  dere jenter er 100 ganger mer intuitive og i kontakt med følelsene enn det vi menn er; så hvordan oppleves den spenningen for deg, hvordan vil du at denne skal skapes på en date , når en mann kommer bort til deg på byn og sier "hei" kan du med engang føle hvor han kommer fra, om han er selvsikker, usikker, arrogant, sexy ? 

Man lærer vel fort at førsteinntrykket av noen man møter på byen ikke trenger å stemme. :P

• Liker 2
Skrevet

Ja, merker med en gang hvordan mannen er. Ser det jo på oppførselen og kroppsspråk - merker hvordan han bruker kroppen, hvor han ser med øynene, hører tonefallet, osv. 

Er jo ikke så vanskelig å merke om mannen er usikker eller selvsikker. 

Hva en mann vil kan jeg jo ikke vite med sikkerhet da. Er ikke tankeleser.

AnonymBruker
Skrevet

"dere jenter er 100 ganger mer intuitive og i kontakt med følelsene enn det vi menn er"

Nope, jeg er ca. like følsom som en stein. Det var alt. 

Anonymkode: 73076...724

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg har hatt som FF i lang tid møtte jeg på byen. Jeg så på han med engang pga jeg trodde han kunne være en bekjent av en bekjent, han møtte blikket mitt og holdt det, det tok en stund før han kom bort men hele tiden merket jeg at jeg hadde all hans oppmerksomhet både med blikk og at han smilte til meg. Vi hadde sex, han tok kontakt i ettertid. Han ønsket helt i begynnelsen å se om det kunne bli noe mer, så når jeg kom på besøk var han gentleman, hadde laget mat, spurte om jeg hadde det bra etc, men det viktigste var at han kunne stryke meg forsiktig på armen, eller ryggen når han gikk forbi, mens han så meg i øynene og smilte. Sånne småting som er hakket mer enn hva venner gjør, og som gir en spenning, for meg i allefall.  Dette er en mann som har hatt fasteforhold i mange år, hadde mange ons i ung alder, så og si ingen nå lenger. Han er også en som fint sier nei til damer, han er ikke en som har sex uansett hvis han får mulighet. Tror han er den beste kjæresten man kan få, så synd vi ikke fikk følelser for hverandre i grunnen. 

Sier ikke at dette er fasit, men sånne ting gir spenning for meg, uskyldige berøringer og smil, uten altfor seksuell undertone ( altså ingen stryking på lår, rumpe etc til å begynne med). 

Anonymkode: 5dc4e...1b8

• Liker 2
Skrevet

Det som ofte gir noe mer for meg er den subtile kroppskontakten når en først har en god og komfortabel stemning i hverandres selskap. Berøring av hender, siden av kroppen, rygg. Nærhet uten å gå "all in", egentlig. Samme med blikk. Det kan vise at han er trygg og interessert i meg. Gjør det også både bevisst og ubevisst tilbake når jeg merker en interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...