Gå til innhold

Livredd!


Heisann.

Anbefalte innlegg

Hei, i mitt forrige innleg fortalte jeg om att pappa min har fått uhelbredelig kreft og mest sannsynlig vill dø innen nytt år. Som sagt vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Pappa er min beste venn og vi er så like. Nå har det blitt ille. Pappa var på sykehjem i ca 2 uker og det gikk faktisk ganske fint, og vi gjorde klart så han kunne være hjemme. til nå. Han har fått en veldig alvårlig lungebetennelse og hvis den ikke blir bedre vill han mest sannsynlig dø i løpet av en uke! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, sykehuset er ganske langt fra der jeg bor så jeg må ta tog 1 1/2 time for å komme dit. Så det blir vanskelig med skolen, men jeg prøver jo og besøke hann så ofte jeg kann. Det er kreftmedisinen som gjorde att han fikk det, så dette går jo ille begge veier. Uten pappa min vet jeg ikke hva jeg skal gjøre og det føles ut som om jeg kommer til å sprekke! Jeg er så redd, og hver gang noen ringer er jeg livredd for at det er om pappa som ja.... 

har nettopp fått vite dette, og trenger litt hjelp til hvordan jeg kan takle dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

❤️❤️ Sender deg en varm klem! Har dessverre ingen råd til deg da jeg aldri har opplevd lignende selv (takk Gud.). Du har min dypeste medfølelse. Håper du får noen gode råd fra noen. 

Anonymkode: 076d5...d4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en lærer på skolen du kan snakke med og evt få fri til å være hos din far om du føler det blir best.. Viktig at du har noen å snakke med, du trenger mye omsorg nå.vet selv hvor tøft du har det nå.det som hjalp meg var å prate om det og å ta en dag om gangen og å ta litt fri.varm klem 💗 

Anonymkode: 65425...b92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...