Sweetpea Skrevet 2. mars 2005 #1 Del Skrevet 2. mars 2005 Heisann!! Nå har jeg fått meg dagbok!!! Har aldri skrevet dagbok før, så dette kan jo blir litt av et resultat da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2005 #2 Del Skrevet 2. mars 2005 Lykke til og grattis med bryllupsdagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mars 2005 #3 Del Skrevet 2. mars 2005 Gratulerer med dagbok, og lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. mars 2005 #4 Del Skrevet 2. mars 2005 Gratulerer med dagbok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mars 2005 Heidi76, Izaria og TeddyToria tusen takk for hilsner!! Lykke til og grattis med bryllupsdagbok og den Lykke til ser det ut som om eg kan trenge!! Får neimen ikkje til å lage kobling til dagboken min!! Suuper start da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mars 2005 #6 Del Skrevet 2. mars 2005 Skriv følgende i signaturen: [ url = ] Navnet, ex. bryllupsdagbok [ / url ] Etter = limer du inn kopi av adressen / url soms tår i adresselinjen når du er i vinduet. Og så må alle tegnene skrivet etterhverandre UTEN mellomrom! Forståelig!?? Håper du får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 2. mars 2005 :blomst_opp: Thanks!! Det hadde sneket seg inn et mellomrom i adressen!!! Nå virker den..tror eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. mars 2005 #8 Del Skrevet 2. mars 2005 Den funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #9 Del Skrevet 2. mars 2005 GRATULERER MED DAGBOK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 2. mars 2005 #10 Del Skrevet 2. mars 2005 HEIHEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 16. mars 2005 jaja... Det var denne dagboken min da!! Følte eg hadde bare SÅÅÅ mye å fortelle, men rekker det neimen ikkje i dag heller.. Skulle prøve å legge inn monogrammet vårt her hadde eg tenkt, men aner ikkje kordan eg gjør det!! Får ta det igjen senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. mars 2005 #12 Del Skrevet 17. mars 2005 Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. mars 2005 #13 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg er litt flau nå... :oops: Hvis det var meg du ymtet til i den monogram-tråden... :-( Hmmm, mulig du har tatt saken i egne hender da, men ville bare si at jeg er lei for at det har blitt helt borte for meg - og at jeg gjerne ser på det, hvis det fortsatt er av interesse! Men da må jeg få bokstavene av deg igjen... Jaja, du ser selv... Ha en kjempefin dag uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #14 Del Skrevet 19. mars 2005 Så det er du som er så flink til å lage monogram?? Jeg mente den siden på bryllup.dk altså!!Er det deg?? Det var ingenting vondt i det hintet !! Det var bare det at om det hastet med monogram, så var det kanskje bedre å prøve en av de andre!! Vi har nå fått laget til vårt nå, og det ble helt topp det!! Men det er et sånt med bilde av kirken i bakgrunne, så om vi en eller annen gang skulle finne på å få lyst på et nytt et så skal jeg mase på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 20. mars 2005 #15 Del Skrevet 20. mars 2005 Ønsker deg og dine en riktig god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå