Gå til innhold

God el-sykkel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en god og forholdsvis rimelig el-sykkel. Bør ikke være for tung og helst batteri midtstilt og ikke bak. 

Noen tips? 

Anonymkode: b8e0e...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er budsjett? du må sette deg opp budsjett først, og se etter modellene etterpå. Og ikke blir fristet å kjøpe dyrere. For elsyklene blir jo bare bedre jo dyrere de er. Jeg har kjøpt meg Kalkhoff med kranken-motor og god batteri, til 25 tusen. Jeg er veldig fornøyd med sykkelen og trenger definitivt ikke noe dyrere, tenker jeg kunne kjøpt meg billigere. Batterien holder massevis, lader kanskje en gang i uka, og jeg sykler til jobb og tilbake (+pluss innom barnehagen og derifra med sykkelvogn med to barn i), 7,5 km hver vei til jobb.

Det er motor og batteri som koster mest i min sykkel, for sykkel i seg selv er ikke noe spesielt. Stor og tung, og gode bremser. :) 

kalkhoff pro connect b9 - http://www.oslosykkelverksted.no/shop/product/226/kalkhoff-pro-connect-b9-2017-model

Anonymkode: 3f856...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min kalkhoff pro connect B10, kjøpt samme sted som over til rett under 26000 på kampanje i våres. Hadde tidligere enn Cannondale mavaro som også var veldig god også kjøpt på kampanje til ca samme pris, men et annet sted. Lurt å tenke gjennom pris og hvilke funksjoner du vil ha først og deretter se hvilken sykkel som passer best.

Anonymkode: 852b4...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...